Meitsi telotti hiiren yöllä...sillä on no häntä enää ja silmäkin puuttuu..ai että kun pääsisin Kalevin turkkiin kiinni kävis muuten sille samoin. Leevi on niin nysvä ton Kalevin suhteen kun ne on jutellu ikkunan läpi että se sanoi ettei Kaltsuun saa käydä tassuin...pah.. kaikki mitä liikkuu saa syödä , sisältäen Leeviä..purasin vähän sen kylkeä aamulla ja se suuttui ja sain kyytii..hihhhiiii...

 

Resizeof2006-09-24002.jpg

 

Mä olen tänä aamuna ilahduttanut Leksan mamia olemalla tiellä keskellä kaikkee, se vaan huokaili ja sanoi ettei nyt Hössö jaksais kun on just heränny ja komensi mua muualle. Minähän siitä vasta innostun ja tungin pääni melkein puurokattilaan kun piti olla ihan liki. Sitten se sanoi mulle että voi Hössö , ja voi Hössö... MUTTA..mä näin kun Leevin mami teki jotain muutakin siellä keittiössä...se otti paistin pakastimesta ja sanoi että tänään tulee lihasoppaa...

Mä lähden nyt vahtimaan sitä lihakimpaletta..ettei vaan mua huijataan , jää niinkuin vähemmän mulle  kun ihmisille tai jotain sellaista kamalaa...

-HÖSSÖ-