Mulle on kyllä varmaan tarttunut mamilta se syksyhösääminen tai joku vastaava viirus...minusta on tullut ihan pehmo. Tänäänkin mami pyys' mua viereen sohvalle ja mä niinkuin juoksin sinne ja hurina alkoi jo pukkaamaan vaikka en ees ollu vielä sohvalla. Mami meni hakemaan sen peitto ja teki siitä mulle pesän ja peitteli mua ja sitten se haki siihen meidän seinätelineeseen tuikkuja, sellasii värillisii ja sanoi mulle että : -Kato Leevi , mami laittaa meille vähän tunnelmaa , herkistellään vähän yhdessä.

Mä menin ihan sekaisin , mä kattelin niitä tuikkuja ja ne oli niin kauniita mun mielestä . Ihania värejä ja tuli sellainen kodikas olo..sitten niistä lähtee ihania tuoksuja. Mä aloin hurisee ihan hulluna ja siristelin silmiä . Mami silitteli mua ja kertoi mulle miten paljon se mua rakastaa ja että olen aina ykkönen sen elämässä ja että olen niin komea kolli ja kaikkee.. Siis mul meni konseptit aivan sekaisin ja unohdin tollei puoleksi tunniksi että olen koviskolli enkä mikään nysvä.. Onks teille tällasta tapahtunu? Onko olemassa jotain tukiryhmiä kolleille jotka on tällasta kokenu?

Hössö se makas koko tämän ajan parisängyssä pää mamin tyynyllä ja nautti siitä että se sai olla yksin valtakunnassaan...siellä se oli kun mami meni kattomaan , pää tyynyllä , selällään ja kintut itään ja länteen. Kaikilla meillä on oma tyyli...hihhi...

Hössö on varmaan sikväsy kun se on auttanu mun mamia omenasoseen tekemisessä ja luumujen keittämisessä ja tommosissa tyttöhommissa.

Tässä siitä kuvia:

Resizeof2006-09-19002.jpg

Resizeof2006-09-19003.jpg

Resizeof2006-09-19004.jpg

Mutta takaisin asiaan...siis joo mua alkaa vähän pelottaa tommoset herkkisfeelarit. Ehkä se on vaan se että kun tiedän että Hössö menee omaan himaan kohta niin mä alan pehmoilemaan niinkuin että se rakastais mua enemmän kun normaalisti..

Ai niin , voitte lukea tossa kirjoituksessa -Enään kaksi viikkoa- niin siinä on Sartza, siis Hössön mami ja mun kummitäti vastannu ihan Saksasta käsin että Hössö tekee oman blogin Saksassa että voidaan pitää kontrolli sen touhuista, ettei siellä ala mitään Aadolfeja hyppimään silmille...meinaan sitten lähtee kyllä kollikerho Berliiniin tsekkaamaan Aadolfin lihaskuntoa...hihhhiii...

Mukavaa ja rauhallista ja paistirikasta ja herkkupitoista viikonloppua kaikille kamuille!

-LEEVI-