Missä minä olen??

Resizeof2006-08-12001.jpg

Resizeof2006-08-12002.jpg

Sitten asiaa.. meillä käytiin tänään suuri kakkikeskustelu aamulla kun Leksan mami noukki meidän laatikko. Se sanoi että se näkee selkeesti missä mä olen käynyt kaikilla ja missä Leevi on kakkinu..

Se sanoi että mä teen sikana papanoita jotka on vaikeita noukkia kun ne pyörii yksitellen pitkin laatikkoa. Leevi tekee yksi sikapitkä pötkylä joka pysyy kasassa heinällä..siis joo nurtsiheinällä. Sitä se mun mies kakkii alvariinsa ..heinää. Sitten se sanoi että näkee selkeesti sen kin takia että mä kakin vasemmalle puolelle laatikkoa ja Leevi oikealle puolelle. Minä kuulemma pissin pitkin laatikon reunoja ja Leevi lorottaa yks kasa keskelle kaikkee...Leevi myös piereskelee, mutta sitä mä en todellakaan tee( ainakaan en myönnä ikinä never )

Niin että nyt tekin sitten tiedätte miten tää homma meillä menee...

Niin sitten ruoka-asioihin. Eilen tein uuden ruokalajin vai miksiköhän se kutsutaan..se oli siskonmakkarakeittoa. Mä katoin tosi tarkkaan ja kirjasin ylös reseptin mun aivokoppaan että muistan. Oli aikas vänkän näköisiä makkaroita, sellaisii lötköjä ja pehmeitä. Mä maistoin vähän...ei ollu oikein mun mieleen sillei raakana mutta keitettynä oli kyllä ihan syötävää. Huomenna tehdään Leevin mamin kanssa viinimarjamehua ja sitten viinimarjahyytelöä. Sen mä jo osaan koska olen tehnyt hänen kanssa sitä viime vuonnakin. Pitää keittää ja keittää ja taas keittää kauheesti ja sitten lisätään sokerii ja sellaista hydejutksaa ja sitten ku ne on valmiit Leevin mami jakaa ne ukille ja mummille ja munkin mami saa jos se sitten haluaa kun se tulee takas Berliinistä.  Mä lupasin  auttaa Leevin mamia koska se on niin kivaa tehdä sen kanssa kaikkee tollasii ruokajutskia. Se aina kertoo mitä se tekee ja miksi pitää jotain maustetta laittaa ja tollai...ymmärtää niinkuin paremmin.

Mä mene tsekkaamaan tarjoilutilanne nyt...

-HÖSSÖ-