Siis arvatkaa onks ollu sidee kun toi toinen orjanketale on ollu täällä hoitamassa meitä. On ollu syliaikaa, ruoka-aikaa, nukkumisaikaa, lässytysaikaa ja nyt vielä nettiaikaa!!! Miettikää...

Tänään kyl meni vähän överiksi. Toi orja alkoi lässyttää meille kaikkee pikku kullannuput ja voi miten söpöjä te ootte ja vaiks mitä kaameeta. Mentiin Hössö kaa saunaan pakoon, niin eiköhän se sinnekin änge ja halus niinkuin meitä pussata. Hössö sanoi siihen että määäääääää ja kattoi pahasti..., sitten se ihminen niinkuin tajus että nyt riittää. Mä olin vaan flegmaattinen oma itteeni.

Mut ei voi valittaa. Ruoka on tullut kun napin painalluksella ja orja oli aivan ihmeissään siitä että minäkin olen syönyt kiltisti kaikki ruoat. Se on historiaa meinaan. Huomenna ajattelin pistää Hössö kertomaan oman version tapahtumista. Mut mä laitan teille vähän kuvii tänne että muistatte mimmosii me ollaan.

THE QUEEN OF THE HOUSE

MINÄ ...AINA NIIN KIINNOSTUNUT JA INNOISSANI KAIKESTA..HEHE..

TÄN NÄKÖINEN MÄ OON KUN OLEN SAANUT TARPEEKS LÄSSYTYSHETKISTÄ JA HALUAN VAAN NIIDEN LOPPUVAN

 

-Leksa-