Nyt mä olen kaikki nähnyt ja kokenut..ainakin melkein. Siis mun nainen ..siis mun nainen sillä on pohjaton ruokahalu. Siis kelatkaa eilen se vahtas possulihaa mikä oli kuivauskaapissa sulaamassa, kattokaas kun ei sitä voi jättää pöydälle kun Hössö vie koko paketin. No asiaan...niin se liha..se otettiin pakastimesta ja laitettiin sinne kuivauskaappiin ja Hössö meni asumaan tiskialtaseen että se voi pelastaa sen lihan kaikelta pahalta mikäli sikäli se sattuu tipahtamaan sieltä kaapista. hihhhiii...on se vaan nainen...Homma jatkuu....

Se sitkeän odotuksen jälkeen sai mun mamin leikaamaan  HUOM!!! SUIKALOIMAAN...sille lihaa ( mä en tunnetusti sellaisesta välitä...lihasta siis) ja se popsi muutamassa hassussa sekunnissa kaikki huiviin..sitten jatkuu...aamulla sitten niinkuin today siis..saatiin gourmet perle pussukan kahteen pekkaan josta sain hajut....hahhhaaahhaaa... no sitten saatiin päivällä pahaa purkkiruokaa mutta kattokaas mä diggaan raksuista enemmän...

Sitten mami tuli töistä ja sanoi että se tekee jotain wokkiruokaa ,..sellaista kiinalaista tai jotain whatever vinosilmäsafkaa..niin no sitten muija meni suoraan sinne pyttyyn ja HAKI LIHAPALASET sieltä kaiken niitten vihannesten seasta ja nuudeleitten seasta...ja sitten se halus mamin synttäribaakkelsit( mut ne oli sitten pahoja) ja sitten se meni haistaa mamin kuohoviinipulloa...sekin oli pahaa ja sitten HUIPPU..se meni nuolasee sellainen purkki missä lukee... thai kalakastike...

Siis mun naisella on huippuun viritetyt gourmet sensorit , siksi se onkin niin ihana. Aina ruoan perässä...okei...kyl se munkin perässä on ..ihan kirjaimellisesti..hahhhhhaahhhhaaa...

-LEEVI-