MÄ katsoin itseäni peilistä tänään ja totesin että mä olen niiiiiin kaunis!! Mikä vartalo , mitkä viikset, mikä katse ja miten upea väritys ja turkki.  Voisin pyrkiä joksin top modeliksi tai jotain, vaiks siinä ois kyllä se huono puoli että joutuisin varmaan luopumaan rasvaisista safkoista ja se on kyl vähän paha asia. Voisin päästä kyl varmaan heti jonnekin Parisin muotimaailmaan ja kaikki suorastaan tappelisivat minusta että tulisin esittelemään itseäni. Sopisin myös hyvin johonkin kabaree show juttuun , vaiks en tiedä haluaisko mun mami mulle sellaista ammattia...mä olen niin notkea ja osaan ottaa poset kun olen sillä tuulella. Mun tarvis miettiä vähän jos perustaisin sitten sinne Berliiniin joku kauneussalonki, vaiko se kabaree vai alkaiskohan ihan tankotanssiaksi ( Leksa häpeis mua , mä tiedän) ...mä nimittäin osaan sen tankotanssin kanssa. Mulla on kaksi raapimapuuta missä harjoitella vaikka se toinen onkin Leevin. Ja Leevi sanoo että hänen raapimapuussa ei mitään tankotanssia harjoitella, sitä pitää vaan kuulemma näyttää sille sitä tankotanssia...mikä miäs...

*Huokaus* Mutta mä ooon niiiiin kaunis...kattokaa vaikka .. AND WEEP BOYS...eli niinkuin itkaiskaa pojat.

Resizeof2006-09-26012-1.jpg

( Ja mä istun rahan päällä....maksettuja laskuja koko vuoden edestä....hahhhahaa...)

Resizeof2006-09-26016.jpg

 

-HÖSSÖ-