nimittäin imuroi...siis mä alan kyl kissa-aktivistiksi ja alan vastustaa imurointia, sitten voisin vastustaa kasvisruokaa, sitten voisin vastustaa liian vähän oluen juontia, sitten voisin vastustaa sitä että ihmiset tekee liian vähän sellaista ruokaa itselleen mistä mäkin voisin hyötyä, sitten voisin vastustaa ulkoilua valjaissa , sitten voisin vastustaa liian myöhäisiä aamuherätyksiä  ja asiasta seitsemänteen....nyt kun oikeesti ajattelen näitä asioita voisin ton Leevin myydän sirkukseen ja tienata sillä rahaa vaikka...hahhhhaahhhaaa...

Mä olen sitten kanssa miettinyt vähän Leksaa ja mua...onkohan tämä tosirakkautta vai onko tämä olosuhteiden pakko? Me niinkuin ei pystytä millään olla erossa toisistamme mutta sitten kun ollaan yhdessä niin me vaan painitaan....Voisiko joku neuvoa tällaista tyttöä kun toi Leevi on mun eka boyfriend sillei tosissaan ja mä en oikein tiedä. Leksan mami paijas mua ja sanoi että tyttö pieni  jokaisessa suhteessa on ylä-ja alamäkiä. MINÄ HALUAN PELKKÄÄ HUBAA...miksi kollit on niin uunoja?? Kaikkea niille pitää opettaa paitsi "se" asia....sen Leevikin osasi tehdä 5 kk:na. Hahhhaaa..sen mami näki tämän kyseisen tapahtuman livenä  ja sitten se joutui lääkäriin eikä meille siis lapsia sen takia ole tullut. Niin siis Leksa joutu lääkäriin ei se mami hahah.  Joo siis mä en tod. tajua miksi meille naisille on annettu kaikki aivosolut , eiks ois voinu noille miespuolisille karvakasoille suoda edes yks sen "se" aivosolun lisäksi...noup...ei sitten vissiin. Ehkä ne ei ollu himassa kun niitä alunperin jaettiin sukuihin karvaisiin.

Mutta on Leksa jotain minulta oppinut. Tänään lennähti  pikkupaisti tohon pihalle. Mä tietty huomasin sen ensin ikkunasta, mutta sitten kun Leksan mamma tarpeeks kauan huusi että Leevi Leevi tuu kattoon niin sitten Leevikin sen huomas ja arvatkaa mitä, se jähmetty ihan patsaaks ihan selvästi se on kattonu multa mallia miten nää metsätyshommat hoidetaan. Mut eihän me sitä paistia saatu ku ei oltu siel pihal pah.

Mä lähen nyt tsekkaa ruokatilannetta ja palailen näitten mun kyssäreitten ja juttujen kanssa.

 

-HÖSSÖ-