Meidän mummi tuli tänään kylään....mummi on tosi sideee tyyppi. Se tuo kaikkee hyvää meille. Se niinkuin sanoo että meille voi tuoda kaikkee ja meitä voi paapoa mutta Alf irlanninsetteristä se ei sitten välitä tuon taivaallista...ja arvatkaa...niillä on tunne molemminpuolinen...hiihhiiii... Alf on isin poika...hihiii..

Ukki just kertoi että Alf oli nähny fasaanin ja sil tuli semmoinen jutska mikä kuuluu sen niinkuin semmoiseen geenijutskaan että se nostaa toinen etujalkaa ja alkaa sillai hassusti liikehtiä. Se sanotaan seisomiseks'. Mä en kyl sikäli tajua sitten että kun se Alf kyl muutenkin seisoo ihan neljäl jalal että mikäköhän se sitten on ihmisten mielestä. Toi on kuulemma joku tosi hiano juttu kun se on semmoinen lintukoira. Niillä on tommosii geenivibroja...

Niin se meidän mummi...okei että se tuo kaikkee hyvää mutta se on aika hassu kans'. Sil on kaikki hukas ja sitten se alkaa kiroilee kun merimies kun se ei löydä mitä se ettii...mut se on tosi hyvä tyyppi. Onneks diggaa meistä ....vaiks mä purasin sitä varpaasta kun oli pikkunen. Mä oon jälkikäteen yrittäny selittää sille että se johtu vaan siitä että mä olin niin pieni ja sen varpaat näytti niin isoilta...

tämmöistä täällä tänään....

-LEKSA-