Minä olen kukistanut sipsin tänään...se on kuollut. Minä paikallistin lattialla olevan sipsin, mä tempasin sitä pitkin poikin, uhittelin sille...jeps....tehokas keino mä huomasin koska se sipsi mureni palasiksi loppujen lopuksi pelosta. Mä uhittelin ja vetäsin pienen rundin varpaillani sen ympärillä ja sitten tuhisin ja tempasin vielä yhden kerran tassulla niin avot....KUOLLUT. Mä olen sankari ...SUURI sankari...

Sitä mä en tajuu että Hössö tuli siihen viereen , huokaili ja katteli mua hännäpäästä etupäähän sillai ...miten nyt sanoisin sen....pientä sääliä silmissä..ja mami hekotti tossa. Mietinpä vaan että viilataanko mua linssiin taikka pitääkö mua joku tässä talossa hölmönä...naiset...ottaa nyt sitten selvää. Mulla on suuri missio...tappaa kaikki roskat , including sipsejä...mamin mielestä on imuroinnin paikka kun alan tähän touhuun., Mun mielestä se osa vois jättää suosiolla väliin. Se imurointi siis...se on NIIIN syvältä. Kauhee meteli ja pitää varoo kokoajan ettei mene oma turkki sinne vempeleeseen..

Meillä , tai ei oikeastaan meillä...meillä on tasapaksu elämä...mutta mamilla on niin paljon tekemistä ettei se taaskaan ehdi meitä auttamaan nettihommissa. Puhuu jotain töistä, asunnoista ja matkoista ja kirjanpidosta ja tommosista..en mä tajuu, oikeastaan mua ei kiinnostakaan koska ei kuulu mulle. Tää netti kyl ois semmoinen asia mitä kiinnostais, mutku on niin tumpelot tassut että pitää olla toi sihteeripahanen aina messissä...

MUISTAKAA JÄBÄT JA KAIKKI ÄÄNESTÄÄ LOKILIKKA 2008!!!! TOSI TOSI TÄRKEÄ ASIA!!!

 

-LEKSA-