Mä olen vähän kelaillu , että minkä takia ekaks rymistellään niin että turkki on ihan sikin sokin ja sitten iske sellainen väsymys , ihan kun joku rotta ois käyny vetäsee jollain lekalla meitä otsaan...

Mamikin kävi meitä oikein herättämään kun ei ollu nähny pihahdustakaan meistä koko päivänä eilen...oikeesti se kerjäs meiltä huomiota kun se on kipeenä ..kitisi saunassa meille että teidän kuuluis huolehtia minusta kun mami on kipee....jotain tohon malliin se meni...Kyl me sitten armahdettiin sitä päivällä yhdessä vaiheessa ja vedettiin yks tosi tosi kova rundi ympäriinsä...tsihhii...

Muuten sitten nukuttiinkin koko päivän...jaaa..taikka siis Hössö vahtas jauhelihaa taas keittiössä ja nukkuin osan ajasta tiskialtaassa ettei se liha karkaa...mutta te tiedättekin sen virren.. Ja mami meni sitten maistamaan kanssa sitä lihaa kun se oli tolle toiselle ihmiselle sitä tehny ja sitten se paukutteli koko illan kun sen vatsa oli niin kipee, ja se sanoi että kasvisruokaan siirtyminen oli hyvä asia sen vatsalle ...siitä puheenollen. Tapahtui yks todellakin HESY asia täällä yks ilta. Meitsi ihan herkkänä( mitä tietty harvemmin olen...tietty..kaikki sen varmaan tajus''), no kuitenkin, menin mamin peiton päälle sohvalle nukkumaan illalla ja olin ihan unessa ja niin.....mami paukutteli melkein päin naamaa mulle. Vähänks pelästyin ja hölmistyin ja hetken kelasinkin pikaseen taaksepäin mun filmi että olenko vähään aikaan paukutellu mamille että oliks se joku kosto....ihan sairasta touhuu. Mami sitten paijaamaan meikäläistä ja pyytelemään anteeksi...no just joo..eihän siinä enää mikään uni tule...paukuttelee siinä vaan sitten issekseen niih..mä lähdin saunaan turvaan.

Sitten mami paijas mun päätä eilen ja sanoi mua hölmöksi pieneksi dementiapotilaaksi...siis jaa...mä en tajua mistä nää kaikki nimet tulee...no täs kävi sillei että Hössö oli nukkumassa saunassa , meitsi tuli sieltä pois kun kuulin että mami lähti ulkoovesta jonnekin..se meni yläkertaan Hössön himaan hakemaan joku ämpäri ja joku kasvonaamari,...eiku mikä naamio mikä lie...no kuiteskin...mä kuulin sen Hössön himaoven  käyvän ja menin eteiseen valmiusasentoon ja aloin jokeltaa sillai kun jokellan kun Hössö tulloo mun luo...niih...ja okei mä unohdin että Hössö oli jo täällä...ja sitten mami naureskeli mulle ja paijasi mua ja sanoi mua omaksi pieneksi dementiapotilaaksi...hrphm... voi unohtaa joskus myös tärkeitä asioita...se on ihan normaalia , onhan?! ja sitä paitsi mami ois voinu ottaa sen vaikka sillei että mä jokelsin sille ....

Me autettiin mamia tänä aamuna kun se noukki vessan...istuttiin sillai liki ja kesken kaikkee..tsihhii...mami sanoi että meistä on niin iso apu että se melkein pyörtyy onnesta...niin..sitä minäkin..

-LEEVI-