Vihdoinkin...mä haluaisin olla ulkona sateessa ja seisoa suu auki taivasta kohti ja juoda sille suoraan isosta kraanasta. Mami ei vaan päästä mua kun mä kastun kuulemma. KUULIN huhuja että se oli kattonu jotkut sadekengät mulle...siis no way..mä en mitään töppösii kinttuihini laita...enkä mitään sadepukuakaan, enkä varsinkaan lakkia. Toi mami on vähän sellainen että kun se pääsee vapaasti temmeltää eikä sitä toru yhtään niin se hullaantuu just johonkin töppöshommiin eikä muista asioista sitten tule enään yhtään mitään.

Tiettekste..mä alan tajuta tässä vaiheessa mitä avioelämä oikeesti on..on kivaa mutta kyl sitten alkaa hinaa välillä puolin ja toisin niin että oksat pois. En mä sitä että Hössö ei ois ihana....se on ja mä olen aivan sekaisin siitä..mutta se on niin tiukka muija ja sitten välillä meillä hermot kiristyy ihan pikkuasioista. Mun mami sanoi että se on ihan normaalia kaikissa aviojutksissa, ihan niinkuin ihmisrintamallakin.  Kaikkea sitä oppii kun vanhemmaksi kasvaa.

Mutta hei..mun muija on ottanut uusi nukkumapaikka...se nukkuu joka yö siellä ..kattokaas vaikka

Resizeof2006-08-22008.jpg

Siis joo se on löytänyt lavuaarin ...tsihhihii..

Meillä on ollut siistii koko yksi viikko putkeen kun mami on ollut kotona. Ei se ole haitannu vaikka se on kipeenä tossa maannu, onpahan meillä ollu seuraa..huomenna se menee vissiin töihin sitten ja sitten kuulin että Hössö saa huomenna uuden vessan ja mä vissiin joku puku...mami ei sen enempää siitä kertonu mutta sanoi että se on kaikkien kollien unelma..mikä lie...

-LEEVI-