Täältä pesee....5 outoa asiaa meistä...

Ekaks Leksa:

1. Laulan korkea C puhtaasti jos sille päälle sattuu

2. Puhun saunatontulle, taikka mami sanoo että puhun saunan seinille

3. viskelen hiekat olkkariin asti kun tekee niin hyvää kun on käyny tyhjentymässä..hehhe...meillä imuroidaan hyvin hyvin usein...

4. tuhisen kun suutun , mami sanoo että kuulostan vihaiselta sonnilta...HHAAHHHA..mä olenkin tosisonni..Tuhisen niin kauan että alan aivastelee

5. Nukun kun koirat..ei kerällä niinkuin kissat...lempiasento on pää etutassujen päällä. Olen oppinut Alf-irlanninsetteri pojalta tämän...

Tässä se otus on, siis Alf:

Resizeofjussi2006011.jpg

Sitten Hössö:

1. Rakastan kaljaa

2. Nukun omalla tyynyllä omalla puolella sängyssä. Peitto päällä olen onnellinen

3. Osaan mun kodista Leevin kotiin ilman apua ja takaisin toiste päin.

4. Olen mestari hyppimään...lattialta suoraan oven päälle on mun bravuri..Mitä korkeampi paikka sen suurempi haaste mulle

5. Nukun superman asennossa...toinen etutassu hankalassa asennossa taaksepäin ja toinen suoraan eteenpäin...

 

Nyt me mennään miettimään ketä me haastetaan...tsau..

-LEEVI JA HÖSSÖ-