että ehkä se johtuu just rakkaudesta kun me ollaan tämmöisii Hössön kanssa...että niinkuin halutaan esittää omat näkemykset samasta asiasta. Että niinkuin ehkä Hössö hakee mun huomiota sillä .....Mä oon vähän kelannu...Tarttee varmaan ottaa ryhtiliike ja ehmmotella muijaa weekendinä. Voisin tarjota sille katkarapuja ja vaikka perjantaina ekaks possulihaa ja jotain hianoo kermaa ...voisin ostaa sille jonkun lahjan ehkä ....?!

Me aateltiin Hössön kanssa eilen aamulla että mahtaakohan toi Reeti  saada ilmapallon vappuna. Mä tein jo meille tilaukset...mä halaun lohikäärmen ja Hössölle joku tyttöjuttu...niin mietittiin että pistäiskö yrittää painostaa samalla tavalla kun sen migonmunan kanssa...se sitten toimi hyvin....mut sitten mami otti selvää asiasta ennenkuin me ehdittiin alkaa pommittaa lauseella " osta Reetille ilmapallo" niin että saa se jotain mutta en mä voi kertoo jos se vaiks on unohtanu mitä sai viime vuonna ja sitten se ei ois enää ylläri....

MUTTA sitten on kaikki muutkin kamut..miten mä järkkään teillle ilmapallot??? hahhahahahahaaa...varokaa vaan ihmiset....adressia pukkaa....ahahhahhaaaa...

-LEKSA-