Mun tarvii varmaan alkaa skarpata ja olemaan kunnollinen ja hyvä husband tolle mun muijalle kun se meinaa muuttaa pois täältä Suomen mailta...okei jäbät mul tais' tulla vähän paniikki eilen kun kesken painimatsin Hössö tokas että : -et kyl tollei tekis jos kattosit joskus kalenteriin..mä meen himaan 2 viikon päästä ja lähden Berliiniin keväällä..

Okei mun mielestä toi on selkeetä kiristystä , alkaa tollei kalenterilla ja päivämäärillä uhkailemaan. Hei teil jäbil jolla on kokemusta naisista , niin että onks ne tollasii kun ne haluaa tahtonsa läpi..että niinkuin kiristää rankemman kautta ja sillei? Kattokaa tää on ihan uus juttu meidän suhteessa, enkä mä sitäpaitsi kalenterista tajua yhtään mitään.

Saatiin tänään muuten hirvijauhelihaa...minäkin söin. Mami sanoi että ohho...mikäs nyt tuli kun Leevikin syö. Kyl' mä sitten tein sen mitä aina teen...pelasin jalkapalloa lihapalasilla. Siitä se mami ei sitten enään tykännytkään..kummallista. Olisitte nänhy kun mami kävi tahtojen taistelua Hössön kanssa keittiössä. Kun Hössö aina menee kytikselle että koska se jauheliha poistuu kuivauskaapista ja alentuu meidän tasolle. Mami sitten komentamaan Hössöä että : -ei Hössö, Hössö odottaa lattialla. Tätä jatkui jotain yli 5 mintsaa ennenkuin Hössö antoi periksi ja tuli lattialle mun kanssa venaamaan. Hössö meinaan vastailee mun mamille ja sanoo mmmmrau ja KOVAA... sitä ottaa niin päähän kun joku komentaa sitä.

Mami kyl' sitten muistaa kehua Hössöä että hyvä tyttö ja sitten antaa sen lihan...

Ei täällä mitään ihmeellistä tapahtu...muija murisee ja sähisee mulle..sitä samaa joka päivä...semmoiset ne naiset on ...eka ne haluaa hellyyttä ja huolenpitoa tällaiselta komealta kaverilta ja sitten on vaan -get lost- kokoajan...en mä tajuu... mut ei mun tarvikaan. Mä otan huumorilla suurin osa ja muistan sen että mun on oltava herraskolli että Hössölle pukkaa oikein kunnon ikävä sitten kun se menee himaansa.

Meil on ollut niin sikasiistii kyl yhdessä. Mulle tää on ollu kivaa kun mul aika käy välillä pitkäksi eikä ole tekemistä ja nyt mulla on ollut lelu 3 kk putkeen...eli Hössö...ja se vielä leikkii mun kanssa sitten kaikkee rallileikkejä...sikahyvä lelu.

 

-LEEVI-