Mun mami sanoi mua korttelitalkkariksi tänään ja tähdensi ettei ole tarpeellista hiekottaa koko kämpän vaikka ulkona onkin liukasta. Jaa ..mistä se tietää miltä se tuntuu kun liukuu holtittomasti pitkin parkettia eikä jarrut toimi. Ajattelin siis heittää taas kaksi kärpästä yhdellä iskulla ..kävin vessassa ja sitten kun tuli pois hiekotin olohuonen parkettia...mami ei tykänny. Se sanoi että parketin päällä ei kuulu olla hiekanjyviä ja semmoista mikä naarmuttaa sen parketin ja sit just toi että olen kuulemma oikein korttelitalkkari...käski mun mennä pussamaan mun prinsessa eikä välittää näistä remppahommista...että kuulemma ton pihankin hoitaa ihan hyvin se palkattu talkkarifirma..mä en ole niin varma siitä asiasta. Ainakin mun on pakko valvoa niitten touhuja makkarin ikkunassa ja sekös niitä setiä naurattaa.

Menin joo sinne makkariin ja siellä mua odotti seuraava näky...

Resizeof2006-11-13004.jpg

Hössö sanoi että otti mamin strepsilsit varmuuden vuoksi viereensä kun on kuulemma hänen mukaan joutunut huutaa mulle päin naamaa ja murisee mulle niin monta kertaa että on kurkku kuulemma ihan hellänä...jaahas,....mutta kattokaas...Hössö on kunnon prinsessa...se koisii tyynyn päällä ettei vaan kankkuihin alkais sattumaan koska onhan noin patjat aika kovat prinsessalle...tsihhiii...

Mä menin sanunaan koisimaan niin avot...eiköhän se prinsessa sinne hipsiny ja sitten hivuttautu salaa mun kylkeen kiinni....hohhoijakkaa , naiset on jotenkin kyl hassuja vaikka ne on ihania kun ne on niin läheisyydenkaipusia että ihan turkkissa alkaa nykimään..kattokaa nyt tätäkin...ihan pakko oli tollai laittaa tassu....

Resizeof2006-11-13008.jpg

Vähän aikaa mä annoin sen herkistellä mutta sitten painelin olkkariin mamin luo..JA MÄ EN SITTEN OLE MIKÄÄN MAMMANPOIKA...ihan halusin vaan painottaa tän asian että ei oo epäselvää...tää vika kuva on mami laittama ...oon kuulemma hullun söpö ....hrphm...

Resizeof2006-11-13011.jpg

 

Sen pituinen se ...tämä kämppä on täynnä talkkareita ja prinsessoja...tsihhii

-LEEVI-