Mun akka otti ja meni himaansa. Se vaan meni...juoksi ovelle ( se on mankunu himaan jo pari päivää) ja sitten mun mami sanoi että okei tyttö, jos noin paljon haluat kotiin niin okei suodaan se sulle. MÄ en tsiisus edes huomannu että se meni , se vaan otti ja lähti. Huus jotain ovenpielessä että see you Leksa mä meen...aha..aha..niinkuin joo...teinköhän mä jotain päin honkia taas kun se halus himaan. Tätä sopii tämän kollin pohtia tässä sitten muutama päivä. Kait' sillä alkoi olee sellainen olo että nyt tää lomailu loppuu mun osalta ja lähden himaan.

Mami sanoi että me jaetaan perhe sillei että yks nukkuuu mun kanssa alhaalla ja toinen ylhäällä muijan kanssa...sopii  mulle. Se halus kuitenkin lähtee himaansa kokeilee sitä uutta paskalootaa , eikä sitten neitinä uskaltanu sanoo sen suoraan mulle..okei mut viikonloppuna se sitten tulloo alas takaisin ...se lupas mulle.

Oi naiset, oi naiset...kumpa oppisin niitä ymmärtämään..kauheesti oikkuja niillä , sellaisia mitä tällainen taviskolli ei oikein aina tajuaa. Otan kyl sille paistin sunnuntaiksi sulaamaan ja hukutan sitä Hössöä pusuihin kun se tulee alas

 

-LEEVI-