Kyl metsi on oikeesti rohkee...tulee vaan joskus noita herkkiä ja heikkoja hetkiä...ihan pimeetä touhua jos multa kysytään. Täs nyt kuitenkin kävi niin että jälleen kerran rohkeus voitti.

Meitsi on ollu ihan flegu...eli flegmaattinen...ei jaksa tehdä mitään. Olen tässä saunan lauteilla ollu selällään koko päivän eikä paljon jaksanu mamin kotiintulokaan kiinnostaa. Kohta mulle käy Reetit, eli aletaan höösää jotain että olenko kipeä taikka vaivaako joku kun ei seura kiinnosta ja sitten aletaan just tonkimaan mun korvia ja kädet käy pitkin kroppaa ja mami höpöttää että katotaan ettei ole mitään paukamia...MITÄ WHAT THE F***K paukamia...mul mitään paukamia ole kun ne mitkä meitsil oli vei se elukkalääkärikalkkarokäärmesetä.....god damit sentään...ihme touhuu.

Meitsi on kelaillu kun on lukassu kamujen juttuja että tää ylenpalttinen höösääminen taitaa olla ilmassa muissakin perheissä eikä me uljaat komeat herrasmiähet saa olla rauhassa kun kokoajan joku vahtii meidän jokaista liikettä...mikäli sellaisia jaksaa ees tehdä kun on vaan pimeätä kokoajan. Miettis vähän noi ihmiset että niinkuin miksi niitä väsyttää kokoajan...NIIIN...just siksi kun on vaan pimeetä kokoajan ...aamusta iltaan. Sokeakin sen huomaa....tsiisus...

Kyl mä alan miettimään joskus ihan oikeestiä tää kollin elämän tarkoitus ....ei tää voi olla tämmöistä ...mä kyl kannatan Pojun ja Tiikerin ehdotus että kaikki mamit vaan bussilla uudelleenkoulutuskurssille , ja sillä aikaa voitais me jäbät ja muijat pitää kunnon bileet vaikka!!

Mä taidan tästä mennä kirjoittaa joulupukille ja sitten pitää miettiä mamin kanssa Reetille vietävät lahjat ja tommosta.....

-LEEVI-