Mulla on ihan kaamee olo vai onko tää se kaamee krapula, mistä mami aina silloin tällöin puhuu...mummi ja ukki oli täällä eilen ja kummis ja otettiin vähän pizzaa ja juomaa..kattokaas vaikka... ihan hurja olo...

Resizeof2006-11-09029.jpg

Mä olin eilen vähän mamille vihainen kun se oli eilen 11 tuntia töissä ja mä en halua että se on niin kauan töissä. Siis ei sen puolen, kaikki mun ruoka-ajat ja tommoset kyl noudatetaan kun toi toinen ihminen palvelee mua sillä aikaa , mut tää 11 tuntia pitää kyl näkyä sitten naksurahoissa. Ja siks toiseks en saannu kahteen päivään melkein yhtään nettiaikaa kun mami on vaan töissä. Ebhän mä näillä pallotassuilla pysty itse ton koneen päälle laittaa. ...kokoajan pitää olla huomauttamassa asioista noille ihmisille...tsiisus.

Mutta..ihan siistii sitten tänään, ...mami sanoi että se menee vasta 12.30 töihin että meillä on koko aamu yhdessä. Siitäkö meitsi sitten innostui...siitä toi terminaattori. Mami meinaan just huus mulle: -Ettäs kuule terminaattori nyt jätät sen sohvan rauhaan ,..sitten...et syö mun jalkaa auuuuuu.....Leeviiiiiiii....tsihhiii..

Mä kelasin että saisin mamiin vähän vauhtia...se vaan kiljui mulle tuolta sohvalta ..että kun ei kerta kato mua niin meitsi käytti se ultimate terminaattori ote....jalkaan kiinni...tsihhii...en mä kovaa ikinä ota , varsinkaan kun mamilla on se toinen jalka vielä vähän arka mutta kyl mä sillei kuitenkin että se tuntuu..

Niin ja sekin piti raportoida että ei ole naapruin piskejä enään näkyny....tais se mami avautua siellä pihalla..mä en oikein kuullut tarkkaan mitä se sanoi ..

Mä meen nyt odottamaan Hössöä vaikka siihen on monta tuntia. Mun tarvii vähän ajella parta ja kammata turkkia ja semmoista. En mä tajuu...en mä muuten tämmöistä tee mutta aina kun kuulen että Hössö on tulossa mun luo niin mul joku vinksahtaa päässä...tietää nyt sitten mitä siellä kopassa sitten tapahtuu. Mami sanoi että se on rakkautta...hrphm...

ei....nyt on kyl kitbits aika..mä meen kiljumaan mamille päin naamaa

-LEEVI-