Hah...mä sainkin olla ihmisten bileissä eilen. Kaikki nauroi mulle kun mä pyöräsin jaloissa kokoajan ja olin sillai esillä koko illan...mä aattelin että hitsit..teitä on 16 ihmistä tässä ja sitten mä kysyin mamilta että miten mä lasken tän että kun kaikilla on kaksi kättä ja niil vois mun turkkia rapsuttaa...mami sanoi että se mun pitää laskee se 16 kättä kaks kertaa niin saan summaks sen kuinka monta kättä täällä oli...KELATKAA..mikä taivas....32 kättä lääppimässä mua ja mä olin huomion keskipiste koko illan. Sain namei ja kaikkee...

Mut mä jäbät ja muijat kyl sanon sen ettei toi Hössö kyl ois selväjärkisenä selvinny näistä kemuista...että mun mielestä mami on tosi fiksu ja mietiskelin että miten hyvin se osaa ottaa meitä huomioon että kun ollaan niin erinlaisii Hössön kanssa, että se pyys ukki hoitamaan Hössöä...mun mielestä hianoo. Ja arvatkaa, Hössö on kemuttanu ukin kaa ihan hullun lailla. Se oli toissa yönä herättäny ukkia 3 kertaa....mä kyl tiedän millei..." ukkiiiii...mulla on nälkä"..."ukkiiiii...koska me syödään nakkeja?"...."ukkiiiii nukutsä? "...hihiii..on se vaan semmoinen tabaus toi mun muija. Ei se oo välläny vaikka se vietiin sinne, on kuulemma tykäny olla Alfin kaa...

Mut mä meen bastuun koisii...oli niin rankat bileet...ihmisetkin lähti vasta joskus yhden aikaan...sit mä menin vessaan ja söin ja kämmin mamin viekkuun koisii..Mami halus laittaa pari kuvaa kanssa tänne, mä annoin lupaa...ne on kuulemma semmoiset ennen ja jälkeen kuvat..hihii

ResizeofDSC_0056.jpg

ENNEN....

ResizeofDSC_0001.jpg

ResizeofDSC_0005-1.jpg

JÄLKEEN...HEHHE...

ResizeofDSC_0048-2.jpg

ResizeofDSC_0050.jpg

ResizeofDSC_0051.jpg

 

siis todella hurjaa sanon minä.....mä meen kattomaan nyt niitä unia mun muijasta...se tulee kotiin vissiin vasta ylihuomenna...täytyy harjoitella kunnon serenaadijokeltelu , ihan vanhan kaavan mukainen sellainen..iloisuusjokeltelulaulu

-LEKSA-