jesh..nyt se tapahtui....mä jäin kiinni röökistä. Leksan mami sanoi että "HÖSSÖ..ei kissat polta"

Jaaa ..miten niin ei . Meitsi vetää bisseekin. Kauhee saarna siitä seurasi. Miten rööki tuhoaa minun kroppa ja miten oisin voinu tulla tosi kipeeksi. Mä haluan vaan nyt julkisesti kysyä Leksan mamilta: MITÄ ITE PIDÄT JOTAIN RÖÖKIVARASTOO SILTÄ VARALTA ETTÄ TULEE HIHITTELYJUOMAA OTETTU ...HÄH??? Sen saa mitä tilaa ja tää on ollu kyl tilauslistalla kauan. Mä olen itsenäinen tytsä joka päättää omista asioista ja te voitte juosta mun asioita vastedeskin , mut MÄ päätän mun turkista!!'

Yllättävää ettei Leksa tajunnu niistä nikotiinikepeistä mitään. Juoksi pois...se on semmoinen siveyden sipuli.

Leksan mami sanoi että tänään leikitään koko ilta yhdessä kaikki. Sillä on vaan huono omatunto kun se on ollu niin paljon töissä tässä pari viikkoa ettei se melkein tule kun nukkumaan ja taas lähtee..Niin ja kuulemma lauantaina meillä on taas se imurin ulkoiluttamispäivä ja matotkin viedään ulos. Muut siis vie , mä aion vetää vaiks röökii ja bissee sillä aikaa ja huutaa palvelusväelle että saisko sitä murkina ja niinkuin vähän pikaseen. Ja mieluiten jotain uutta eksoottista ihmisten ruokaa.

Mä meen nyt sohvan alle meditoimaan ja sitten syömään ja nukkumaan ja sitten huikopalalle ja taas nukkumaan ja sitten taas syömään vähän . Joo mä en tarvi apua siihen sohvan alle änkemiselle ja pois tulemiselle niinkuin Leevi. Leevihän pääse sinne sohvan alle , muttei pois. Mä olen niinkuin sanoin itsenäinen tyttö ja osaan ihan itse vaikka mitä

-HÖSSÖ-