Me ei ollaa mitään muuta tehty tänään kun ulkoiltu. Mami on taas höösiny aamusta asti. Sillä oli taas korva kipee yöllä eikä nukkunu kovin hyvin. No olipahan meillä seuraa ....Me saatiin aamuruokakin 05.30...

Mami sitten nousi 09.00 aikaan ja otti hesarin ja sanoi taas mulle että Leevi oo hiljaa kun mä innostuin vähän höpöttämään ja jolisemaan. Kaikkee asiaa. Kerroin mamille mitä unta mä olin nähny...sellaista vähän pervoo...semmoista aikuisten kissojen juttuja ...Mami vaan ei tajunnu mistä mä puhuin taaskaan...ja sanoi että hiljaa. Miks ei ihmiset ymmärrä aina meidän kieltä??

Päivällä mami lähti kaupungille ostamaan kengät ja kiertelemään kauppoja. Ei se ees ollu kauan kun ei sitä huvittanukaan olla siellä väen seassa , se sanoi. JOO:..mut ois vaan ollu , koska kun se tuli kotiin se aloitti sen hullun rumban taas....SIIVOAMISEN...se on sitten rasittavaa puuhaa...Se heitti jopa sänkyvaatteet ulos ja sohvien tyynyt ja meidän viltit ja semmoiset... Sairasta if you ask mee....

No olihan se sitten kivaa kun kaikki oli puhdasta ja me päästiin siinä oheessa ulkoilemaan Hössön kanssa, vaikka Hössö on vähän arka vielä sen ulkoilemisen kanssa...taikka siis ei varsinaisesti mutta jos kuuluu jotain ylimääräisiä rasahduksia niin muija pinkaisee sisälle ja narun pitäjä perässä...Ihan hassua. Meitsi sen sijaan veti kunnon annos ruohoa ja röyhtäilin iloisesti pihalla niinkuin kaikki koviskollit tekee...kai...teettehän jäbät?? Ja sitten lens mun sikalähteltä pari harakkaa...melkein oisin kiinni  saannu..melkein..

Siirryttiin sitten sisätiloihin ja nautittiin puhaista oloista. Mua ainakin alkoi heti vässää ja menin saman tien koisii iltasapuskan jälkeen joka taas maistui....pahalle... Muija se sitten jaksaa vetää sapuskaa semmoisella mitalla että hohhoijakkaa...en mä tajuu...

Tota no niin tota non niin..miten tän nyt sitten kertois...kun totanoin niin olin sit siin niinkuin koisimassa niin Hössö..my löööööv..tuli siihen pesemään mua , se tekee sen aina kun se ite herää unesta...ja tota noin niin sitten tuli semmosta intiimii asiaa...siis todellaintiimii....Hössö tota noin niin vähän niinkuin pesi mun tavarat ja sitten mami alkoi kirkuu että lapset nyt lopetatte ton pervoilun heti. Nooooo...mitä siinä...jos kerta muija haluaa semmoista mulle tehdä niin go for it babe...ja meitsi nosti takakintun Hössön pään päälle että se pääsee paremmin mun paikkoihin perille...mä en nää siinä mitään pervoo..se on ihan normii avioelämää...kai...onhan...

Siinä vaiheessa mami oli revetä liitoksista että nyt kyllä lopetatte...ja onks se sitten niin paha asia. Jos voisin tekisin mun tavarasta ( SIITÄ MIKÄ ON JÄLJELLÄ....katkeraa tilitystä) pimeässä hohtavan että Hössö löytäisi sen helpommin...hahhahaaa...Mami sanoi että kyl se löytää kuule Leevi ihan tarpeeks hyvin kun mamikin näkee punaista stoppivaloa tänne olohuoneeseen asti....ai jaa...en mä tienny...

Joo mut mun mielestä IHMISET...jälleen kerran ...on pervoi kun ne huomaa meidän intiimiasoit ja alkaa puuttumaan meidän henk.koht asioihin....pakko kai rakentaa mulle ja Hössölle "pusukoppi" sitten kun ollaan naimisiin menty ettei kukaan ala häiritsee...

-LEEVI-