Kun kert'niin moni muukin niin me kans..

 

minicrest.gif My Peculiar Aristocratic Title is:
Earl Leevi the Pusillanimous of Ofsted in the Bucket
Get your Peculiar Aristocratic Title

 

 

minicrest.gif My Peculiar Aristocratic Title is:
Milady the Right Reverend Hössö the Chimerical of Studley Roger
Get your Peculiar Aristocratic Title

 

No niin , nyt on se asia poissa päivänjärjestyksestä..Kiitti vaan Vincentin mamiskalle joka keksii hauskoja juttuja taikka löytää niitä ...en viitti edes Leevin mamiskan nimi tänne laittaa , se oli niin naurettava

Meillä on ollu harvinaisen pliisu päivä..ei lihaa, ei bissee, ei mitään repäisevää muuta kun että Leevi aloitti päivän " vihaan naisia" asenteella ja *huokaus* jouduin kouluttamaan pikkasen taas sitä. Muuten on ollu aivan supertylsää. Okei toi ihminen nukkui taas aamun sohvalla ja sitten se nousi ja meni vessaan...mä menin siihen sen paikalle koska se oli niin kivasti lämmin...olisitte nähny sen ilme kun se tuli vessasta..hihhii.. Mut ei se mulle suuttunu..se paijas mua ja sanoi että täti rakastaa Hössöä paljon ja sitten se antoi mulle pusun päälahelle....ja arvatkaa....kyllä...mun mustasukkainen miäs singahti paikalle kun salama ja alkoi huutamaan päin naamaa että mitäs siinä pussailet ja mikä tää tämmöinen on ja onko unohdettu kuka täällä on kingi ja tommosta äijäjuttua...

Leksan mami otti Leevin syliin ( tätä en ois vissiin saannu kertoa) ja sitten se katto Leevin silmiin ja sanoi että olet aina mulle Leevi numero yksi mutt Hössö asuu kanssa täällä nyt ja tyttö pitää tuntea olonsa kotoisaksi että yritetäänkö kaikki yhdessä. Arvatkaa alkoiko mua naurattamaan kun toi mun mies alkoi heti hytkymään ja hurisemaan ja se puskes ja pyöri siinä sylissä... Ja mikä mulla on täällä ollessani...safkaa tulee monta kertaa päivässä, vessan huolletaan, bissee tulee silloin tällöin , lihaa tulee( sais tulla enemmän), ja mulle puhutaan kaikkee kivaa ja pidetään beauty shoppia kerran viikossa ja mä saan nukkua missä mä haluan ja paras...että mun miäs on täysin alistunut minun valtaan....kuten myös hänen ihmiset...hihhi

Taitaa noi kollit kyl vähän olla sellaisia "mammanpoikia" vaiks ne ei sitä myönnä...Onko muilla leideillä samoja kokemuksia?

 

-HÖSSÖ-