hih..meillä oli tänään aikas erikoinen päivä...mami tuli kotiin paaaaaaaaaaaaaaaljon aikaisemmin kun mitä piti kun sil oli huono olo ja meni kyl niinkuin lepäämään heti...mut ei se mitään. Koska mä pystyn hyppimään tasajalkaa makaavan ihmisen päällä kanssa...mami ei oikein tykänny..hih..aina kun se pääsi uneen niin mä kiljuin määääääääääääääääää sen korvanjuuressa ja aloin tampata ja puskee ja huriseen..se sitten noudsi ylös ja sanoi että voi voi tyttö ja sitten se laittoi se semmoinen Gwen stefani täti soimaan ja sitten se tanssitti mua ympäri ämpäri ja mä vaan hurisin kun se tajus että mä halusin hellyyttä ja rakkautta..se oli kivaa. Sitten se sanoi että sen pitää jaksaa sinne semmoiseen tenttihommaan mennä vaikka sillä on paha olla..MIKS? mä en tajuu...mä oisin voinu jäädä tanssimaan.

Leevi huutaa tossa että se unohti kertoo että eilen kun se oli lähdös kotiin sieltä lääkäriltä niin sinne tuli sellainen 6 kk kollinalku joka oli MENOS SIIHEN toimenpiteeseen ja Leksa oli sanonu sille että taistele vastaan kaiken voimin ja oli kertonu että miten siinä käy...sitten se jäbänalku oli saannu yhtäkiä ihan kauheet heplarit siellä sen kopassa ja yrittäny vex kaiken voimin. Mami oli tulkanu sille omistajalle että jeps...Leksa tais jo ehtii kertoo miten käy...ja sanoi tervetuloa mukakolli klubiin..hih...pojat..

Nyt mä meen kuuntelee sitä mun lempparimusaa taas, mä diggaan siitä Gwenarista kanssa, vaiks vähän ehkä sen takia kun mun lihamestari diggaa siitä koska mul pitää olla samat intressit kun lihamestarilla , se takaa lihan tasaista ilmestymistä lautaselle...hihhii..

-HÖSSÖ-