Joo ekaks se piha asia koska tiedän että se kiinnostaa kaikkia...Mami sitten ei jaksanu odottaa että joku vastaa siihen sen lähettämään sähköpostiin , se minkä se laittoi sinne lasitusparveke mikä firma liekään sitten...NIIN ..se sitten soitti eilen niille ja sitten siellä kuulemma vastas joku keksus ..eiku keskusbööna joka sanoi että koko eteläsuomen tiimi on koulutuspäivällä. ARVATKAA paloiko mamilla käpy. Se jaamitti että on se nyt kumma että koko /*+"@§ etelä suomen tiimi on samana päivänä koulutuksessa. Noooo..se sitten soitti sinne tänään ja sanoi että niinkuin homma menee siten että tuutte siivoo meidän piha ja ei mul muuta. Ne sitten sanoi että joo tullaan...Hahhaahhhaa..mami on ihan huippu just tossa kun se tarpeeks alkaa ottaa sen semmoista arednaliini tai joku semmoinen ja sitten sen naama muuttuu ihan tummanpunaiseksi ja sen korvat sykkii...siit meitsi tietää että nyt alkaa tapahtuu ja pois alta kaikki tabaukset

Täs mä niinkuin venaan että ne tulis siivoo

Resizeof2007-04-03001.jpg

Joo mutta arvatkaa sitten vielä..me saatiin niinkuin kaksi päivää sitä lihaa kun sitä oli niin paljon ...täs me totanoin niin syödään ....taikka siis meitsi eka neppailee noit palasii ympäri lattioita. Se on todella mukava harrastus, nimittäin laittaa yhden kynnen ulos , nappaa lihapalasest kiinni.. ja kaaressa liha johonkin muuhun paikkaan kun ruokakuuppiin...hiiihiii. Mä teen tota tavisruoan kanssa  ja erityisesti silloin kun mami on pessyt lattiat. Ne liukuu niin paljon paremmin ne palat kun lattia kiiltää. Yleensä mä juoksen sen palasen perässä ja survasen sen etutassujen alle niin että jää vaan märkä läntti. Ai että mami tykkää...silloin se alkaa se jaaritus että : -Leeeeeeviiiii, oi oi oi ....Leeeeviiiiiii...ja meitsi sanoo mauu ja pinkaisen pakoon...hihiiii..

Niin täs se nyt sitten on se kuva...

Resizeof2007-04-03003.jpg

Hyvän ruoan jälkeen mua alkaa ainakin ramasee niin etten peräti sanoisi hemmetisti (  tsiisus jos mami näkee että vähän kiroilin) ...niin ja mun lemppari paikka saunan jälkeen on keittiön pöydällä . Se on sikäli fiksu paikka mun mielestä koska ei tarvi sitten raahautua tuolta pitkältä kun alkaa seuraava kattaus keittiössä...että täs tyyli näyte

Resizeof2007-04-03004.jpg

Olis mul yks perviskuva kanssa musta ja muijasta mut en mä tiedä kehtooko sitä laittaa tänne....ehkä mä kehtaan kun noi Pappa ja Patekin silloin kehtas kans ihan olan takaa....hiihiii..( hihitellen muistaen teitä miähet) ..niin no kait mä sen nyt laitan...siitä ei ehkä tajuu ekaks mitä on tapahtunu mut mä laitan vaiks kuvateksti niin teitä alkaa itkettää...hiihhiiii...

Että täs mä oon niinkuin kävellessä putsannu muijan peban...ahhahahhahahaaa.a...tää on aina välillä tämmöstä tää seukkaaminen...yhtä pervoilua

Resizeof2007-04-03002.jpg

 

Olikai mul jotain asiaakin mut en mä nyt muista...alkoi tulee kaikkee muuta mieleen . Vaiks se pihajuttu mun piti raportoida kyl'....mä oon niin sekaisin ja levoton. Se on tää kevät....kyl te tiedätte se feelis...

-LEKSA-