Heips kamut!

No niin, vieraileva orja on virallisesti poistunut areenalta ja meidän kotikentältä ja on siirtynyt mihin sitten lie. Ei me oikeastaan tiedetä missä se on sillä väliin kun se hoitaa meitä...Kaltsun kolossa kenties.?! Niin ei me jäädä yksin , tai siis kaksin...vaan se virallinen orja tulee kotiin sieltä jostain domka..no joka tapaukses..mietittiin vähän Leksan kaa että entäs jos se on niin ruskee ettei me tunnisteta sitä tai sil viissil....hiukan jännittää. Se kone laskeutuu kuulemma 17.05 ja sitten menee jotain aikaa ennenkuin se on kotona. Leksa toivoo että ukki tois sen kotiin koska sitten Leksa sais painii ukin kaa..

Sunnuntaina me leikittiin lentäviä kissoja sen kaa, se ei vaa hirveesti innostunut meidän leikistä , kun se nukkui. Siiis...ei voi kello 06.00 aamulla nukkua, koska silloin meidän pitää ottaa vauhtia orjan kylkeestä ja vatsasta ja ponkasta ilmaan sellainen kevyt metrin verran. Sitten Leksa pitää mennä haaveilemaan lattialle ja mä tuun säikyttämään sitä ja se huutaa ppppppprmaaaau ja hyppää suoraan ylös siitä paikalta metrin ja sitten alkaa sinkoilee hullun lailla ympäriinsä ....jeps..arvasitte...orja jää alle tälläkin kertaa.

Mut me laitetaan vähän kuvii meistä....ne on huonoi koska vieraileva orja unohti se hyvä kamera kotiinsa eikä jaksanu enää hakee sitä sitten , mä en tajuu..huono laatusii kuvii mut pointti tulee todellakin selväksi hihi...

no niin täs nää kuvat....

YHTEISMÖLLÖTYS.....KALTSUN VAKOILUA...

TÄS MÄ HALUUN RAKKAUTTA MUN MIEHELT...

TÄS LEKSA ON JO KYLLÄSTYNYT MUN PUSSAILUUN...

TÄS MÄ NUKUN SÖPÖNÄ....KUTEN AINA...

TÄS MÄ HALUUN TAAS VÄHÄN LÖÖÖÖV LEKSALTA...KATTOKAA GIRLS MITEN SUPERINNOSTUNUT SE ON ...MIÄHET...*PYH*

JÄÄN TAAAS KERRAN TOLJOTTAMAAN TYHJÄÄ KOHTAA VILTIL...KUTEN KUVASSA NÄKYY...HERRA POISTUU KUVIOSTA....*HUOKAUS*..KOSKA TÄMÄ NAINEN SAISI LÖÖÖÖV....

 semmoista....

-Hössö-