Mulla on niin rento feelis turkissa. En mä tajuu miks...ehkä siks kun tiedän että mun mies menee lääkäriin ja saa niinkuin terveet paperit ainakin fysiikan suhteen...pääkopasta en oo niinkään varma. Mä oon tivannu siltä jo pidempään todisteita että se on terve mut ei se oo suostunu menee aikaisemmin check-uppiin...taikka se sanoo että se ei voi asialle mitään että kuulemma pitää mennä sen mukaan että miten mamilla on aikaa viedä. En mä tajuu..kuulostaa vähän sellaiselta kolliselitykseltä mun mielestä .

Viihdytin itteeni tänään poseeramalla...tässä muutama otos...

Täs kahes ekas kuvas mä meen tivaamaan hellyyttä mieheltäni ja kattokaa sen nyrpee naama sitten...miähet, miähet...ust kehtaakin tollasta ilmettä minulle näyttää, tommonen " nainen olet pain in my hairy ass...ja että niinkuin get lost"

ResizeofDSC_0013-1.jpg

ResizeofDSC_0014.jpg

No mä sitten kilttinä prinsessana jätin ukkoni rauhaan ja menin viihdyttämään itteeni, esim koklailemalla uusia asentoja...täs ekas mä oon tosi vinksallaan..kattokaa miten mun takajalat menee ja mihin etukroppa sojottaa...tehkää peräs...iihhiii...

ResizeofDSC_0006-1.jpg

Ja sitten muutama tavanomainen kuva .....hihhii...

ResizeofDSC_0074.jpg

DSC_0075.jpg

ResizeofDSC_0024.jpg

ResizeofDSC_0023.jpg

En mä tajuu...varamami sanoo aina että mun on pakko olla jotain sukuu niille agenttikolleille kun asennot on samat ja tyyli yhtä vapaa...niin ja kun oon Mäntsälästä kotoisin...tietää sitten....hiihhiii...tämmönen mä oon , oma itteeni, en spennaa yhtään, mä oon aina ihan rentona...

ja kohta pääsen vielä tyttökalenteriin ...Reeti lupas...hiihhiiii..vaikee valkata kuvii kun mä oon niin ihana joka kuvas...hiiiihhiiiii...

-HÖSSÖ-