Joo mä kuulin kun mami puhui eilen....se sanoi että huomenna toi toinen ihminen menee sen firman pikkujouluihin ja että mami on kotona mun kanssa sitten ..MUTTA...sitten se alkaa...ensinnäkin mami menee töihin lauantaina iltavuoroon josta se menee suoraan jonnekin hihittelyjuomakekkereihin ja sitten ollaan taas sunnuntaiaamuna sillei että "Leevi ei nousta vielä , eihän sulla ole vielä nälkä, syö Leevi raksuja sillä aikaa" ..joo tätä tää sitten on...joutuu venaamaan johonkin 08.00 asti sunnuntai aamuna että saa jotain murkinaa turkin alle.  NIIN ja sitten se meneekin se sunnuntai siinä...maanataina mami menee töihin ja sitten se sanoi että sen pitää käydä jossain hihittelyjuomakaupassa ...siis just joo...sitten se sanoi että se tulee kyll kotiin sitten maanantaina mutta menee sitten TIISTAINA hihittelemään ja vielä taksilla...kelaa miten paljon rahaa on multa pois.....niih...

Okei mutta hoitaa se munkin asioita maanantaina kerta se menee Reetin luo tiistaina ja  mul on lista mitä hankintoja pitää tehdä...mulla on niin hyvä idis että oksat pois.. niin että tavallaan voi antaa ehkä just ja just anteeks sitä että ravataan siellä hihittelyjuomakaupassa alvariinsa ja että ajellaan taksilla pitkin maisemia...jos sillä on kerta se lopputulos että se menee kattoo mun kamua.

Mä hinusin mukaan mutta mami sanoi että se ei nyt oikein tule onnistumaan kerta on kuulemma jotain kolliuhoamista sitten tiedossa eikä jaksa kuulemma laittaa koko Reetin mamin hima uuteen järjestykseen...niin...en mä kyl viitti sekottaa kamun hima...kyl mä tajuun...sit vielä jos Hössö tulis mukaan niin vois Hössöllä pamahtaa hermot kun se sais raivarin että kun se ei saa missään olla rauhassa...kaks jäbää hengittää niskaan kokoajan...( lue: läähättää.)..kyl mä tavallaan tajuun...

Ihanaa..mami on vielä muutaman tunnin kotona...se menee iltavuoroon ...ja illalla jo joskus 17.00 aikaan tulee mummi ja ukki...paitsi että siihen vierailuunkin saattaa liittyä hihittelyä...mummia ne meinaa raahata tohon hihittelyjuomapaikkaan tohon viereen....en mä tajuu miten noil ihmisil riittää tota hihittelyvirtaa...Sitten ne kyl valittaa seuraava aamu että kun väsyttää ja pitäis töihin mennä ja tommosta...mitäs hihitteli niin... mä vaan kysyn. Mä olen tällainen järkevä poika.

-LEEVI-