ainakin Hössön mielestä ja sillä on varmaan TOSI TOSI ikävää mua koska arvatkaa mitä...se muuttaa jo tänään!!!! Kelatkaa..taitaa olla sellainen höschötysnaisten innostusfeelis sillä kun se halus tulla nyt heti ....hiihiihi..mul ei nyt kyl oo se lahja heti sille antaa mutta mami kun tulee illalla niin sitten se saa sen..

JA VINKIKSI MAMILLE...että lue rivien välistä että meitsikin haluaa uuden viltin!!!!

On ollu niin ihanaa kun mami on ollu mun kanssa melekin puoli päivää kotona...kun se meni eilen iltavuoroon ja sitten se menee tänäänkin iltavuoroon...mä kävin heti hurisemaan mamille aamulla kun tajusin ettei se pue vielä vaatteet ( taikka ääähym..on sil kyl vaatteet päällä, mä en nimittäin mun blogin avustajalta suvaitse nakuilua) ..niih...niinkuin työvaatteet tarkoitin,  vaan mami keittää kahvia , avaa koneen ja käy....isolla hädällä...siinä se aamu kuulemma mamin mukaan aukenee ja silmät siinä samassa se sanoi kerran kun oli iso hätä tiukassa....ahhaahhhahhahaa.a....mami kyl nirhais mua jos se tietäis että kirjoitin ton mutt so what ja semmoista.  Mulle on tärkeetä että kone on auki että pääsen kirjoittelemaan..

Mietin tässä nyt että tänään alkaa viikonloppu....meinaakohan mami hihihtellä tänä viikonloppuna?? Se kyl taitaa olla aika puhki ja väsy että voi olla että se ottaa sen yhden kaljan ja nukahtaa sohvalle ..Hössö taitaa vetää niitä useampi...

Niin ja nyt vasta tajusin että pakkohan meidän on järjestettävä tuparit netissä kavereille....tästä täytyy konsultoida sen kauniimman puoliskon kanssa...vois olla niinkuin yhteisbileet kollikerholla ja tyttöporukalla...niin....

Mä menen nyt tarkistamaan amisviiksien kuntoa ja kampaamaan turkkia ja kattomaan että onhan kainalokarvat ojennuksessa..

 

-LEEVI-