Meillä on niin kiirettä ollu Hössön kanssa ettei ehditty eilen kirjoitella mitään tänne...meillä on sellaisia perheasioita...kattokaas kun Hössö muuttaa tänne 26.12 tapsan päivänä ja sitten me eilen käytiin neuvotteluita että mihin se laittaa sen kepit ja kamat ja missä mä pidän omani. Me niinkuin tavallaan muutetaan kimppaan nyt sitten...siks aikaa että Hössön prinsessahuone on valmistunut Berliinissä. Se sanoi mulle ettei se mene mihinkään puolivalmiiseen palvelutaloon että kaiken pitää olla tip top ja viimosen päälle valmista että hän suvaitsee karvansa laskea siihen kaupunkiin...on se vaan niin tomera tyttö.

Mä olen ihan täpinöissä tästä..keltakaa ..muutetaan niinkuin tavallaan yhteen. Se on aika iso paalu suhteessa, vai mitä? Mä olen ainakin näin ymmärtäny. Ja oon mä aina ollu tosissani Hössön suhteen, vaiks välillä flirttailen muitten kissatytsöjen kanssa...se on kollin luonnetta...

Mami sanoi että se puri hampaat yhteen viime yönä, se sanoi että se ei jaksanu nousta ja huutaa meille että nukkumaan ja nyt kyl' ja siis nyt kyl' ja kaikkee muuta tommosta mitä se meille öisin kiljuu. Me riehuttiin niiiiiiiiiiin paljon ja mami sanoi että se pyöri puoli yötä ja sitten kun nukahti se heräsi siihen kun me rempattiin vähän sohvaa Hössön kanssa...tsihhiii... se sanoi meitä marakateiksi aamulla ja tuholaisiksi ja sirkuskissoiksi...mjaa....

Tiettekste mikä se semmoinen repsi...eiku mikä se oli...strassi...eiku..stressi on? Mami valittaa että sillä pukkaa stressi ja että se on ihan hajalla ja väsy.....mul ei oo ikinä sellaista ollu että mikäköhän se on?? Tarttuuko se ? Mitääkö meidän Hössön kanssa jotenkin suojautua?

-LEEVI-