*haukotus*..täällä tyypit nukkuu ja mä olen hereillä, vaikka muakin väsyttää. Meni vähän myöhäiseksi eilen kaikki hommat. Me ajateltiin Hössön kanssa ekaks että mennään samaan aikaan nukkumaan kun noi ihmiset ja nukuttiinkin vähän aikaa. Yöllä sitten nejään aikaan tuli sitten vähän kismaa siitä että kuka nukkuu  ja missä ja me sitten vähän tapeltiin siitä...

Ei mitään übertappelua mutta sillei että mul meni hermo ja tuhisin ( mami sanoo että kuulostan ihan pillastuneelta sonnilta) ja uhittelin ja Hössö murisi ja sähisi mulle. Mä ajoin sen vessaan muutamaan otteeseen niin sitten se luovutti ja meni nukkumaan. Mami sanoi että se kuunteli yöllä ja mieti että onpa hyvä että se vessan pöntön kansi oli kiinni..hehhheee..

Me vietetään ihan "vippaa lonkkaa" päivä today, korkeintaan vedetään parit laukkakisat tai jotain tollasta. Mun mami menee siivoo Hössön koti koska meidän mummi tulee huomenna asustaa Hössön hima ja mami sanoi että maanantaita ei sitten muuten uhrata siihen että siivotaan mummin kanssa...ne menee kuulemma jotain hihittelyjuomaa ottaa ja mun mami sanoi että se tekee jotain hyvii leipii, sellaisii missä on tonnikalaa ja katkarapua ja baconii ja kaikee tollasta..vähäks siistii...mekin saadaan kaikkee hyvää siis. Mun mummi on tosi cool ja kiltti. Se tykkää meistä paljon enemmän kun siitä Alf irlanninsetteripojasta...siitä se ei oikeastaan tykkää..., mutta meille se tuo kaikkee kivaa kun se tulee ja puhuu meistä sillei kivasti. Mä olen pentuna merkannu sen isovarvas omakseni puremalla sitä varpaasta niin että verta tuli...mami juoksi pihalta hädissään että kuka astui Leevin päälle...mutta se olikin mummi joka kiljui ...tsiihhiiiihhhiii...

Mami sanoi mua koviskolliksi jo silloin , mä muistan....

Joo , me saatiin aamiaiseksi taas paskasafkaa ja Hössö osoittikin mieltä munkin puolesta kaapimalla sitä ruokakuppia....kait' sitten iltapäiväksi tulis jotain hyvää..tyyliin gourmet perlee tai jotain.

Mun tarvii mennä tsiigaa mihin se vaimoke meni..terps..

-LEEVI-