Mami sanoi että me kuulutaan Hössön kanssa johonkin sellaiseen ääriryhmään...mä en tajuu mitä se tarkoittaa. Kun me oltiin koko ilta ikkunassa kattelemassa raketteja ja vielä aamulla tiirailtiin että jos niitä vaikka ois lisää...mut ei niitä ollut. Mami sanoi ettei niitä saa ampua enään...että se oli vaan eilen. Mutku mä kyl haluaisin kun ne on niin kauniit...varsinkin ne sellaiset punaiset klöntit mitkä valuu pitkin taivasta. Hössö kyl ekaks vähän katteli että pelkääks mä , mut sitten kun se tajus etten mä pelkää niin sekin tuli sitten istumaan mun viereen ikkunalaudalle ja katottiin yhdessä.

Mut sitten arvatkaa tänä aamuna mami laittoi sellainen ohjelma missä oli ihan hullu määrä paisteja, eri väirsii ja eri kokoisii ...oli tiibetinhanhii, ja mant...eiku mantsurian kurkei ja valkopääkotkii ja vaiks mitä...mä katoin sitä ohjelmaa niin että mun niskat on ihan kipeet

ResizeofIMGP4045.jpg

ResizeofIMGP4050.jpg

ResizeofIMGP4053.jpg

Ihan sairaan hyvä ohjelma...kivoi äänii ja kaikkee....paisteja paisteja paisteja *huokaus*

-LEEVI-