Oksu tuli multa aamulla. Mua nyt vähän nolottaa. Puklasin Leksan mamin silkkimatolle. Se vaan otti paperia, pyyhki sen pois ja silitteli mua ja rapsutteli korvan takaa ja sanoi:-Ei se tyttö haittaa, sen voi siivota. Kato nyt tässä on iiiiiiiiiso karvapallo.

Tänne tuli uusi imuri toissa päivänä. Se on keltainen ja imasee kyllä siihen malliin että mä taidan varoa sitä taikka ainakin pitää Leevi kilpenä..jos se kone imasee meitä päin niin Leevi sinne putkahtaa sitten ekana...tsihhhiiii. Se ei vaan tajuu että mä käyttäsin sitä kilpenä, se luulee että se on tosi hero, eli niinkuin sankari ja suojelee mua..hahhahhhhaaa...mulla onkin omat suunnitelmat. ( tää oli niinkuin kaikille tytöille hyvä vinkki miten voi kiusia noita kolleja)

Meillä ei muuta oikeastaan raportoitavaa ole ...jaaa no...Leksan mami jää meidän kanssa kotiin viikonlopuksi. Kaikki muut lähtee kattomaan mun mamia Berliiniin. Toivottavasti se tajuaa ostaa meille jotain herkkuja viikonlopuksi. Meidän mummi tuli eilen illalla ja se toi meille sellaisia gourmet purkkeja...

Me mennään nukkumaan

-HÖSSÖ-