Mä olen vaan kerran nähnyt sen Kalevin ....ja eilen se tapahtui....se hiiripentele tuli klo 18.38 KESKEL niinkuin päivää pälyilemään meitä tohon pihalle. Leevi meinas hyppää pihaoven läpi ja mä möllötin kanssa. Siinä se meni, ei mihinkään kiire meiningilä ees ja taas ja kiusas meitä tahallaan. Mäkin kuulin kun se nauroi meille. Se viipels siellä pihalla koko illan...vielä joskus kybän aikaa illalla. Mun varamami meinas että se menee naapuriin sanomaan että jos näette sen hiiren niin sitä ei saa tappaa , että sen nimi on Kalevi ja se tulee joka vuos syyskuun tienoilla tänne asustelemaan....aivan sairas tapaus. Mä sanoin mun varamamille että kun se kerta osti sen hienon kameran että ottaa siitä tabauksesta kuva että näette sen kanssa.

Arvatkaa eilen mä avarsin makumaailmani ja söin mansikkaviinerii...se oli aika hyvää. Mun varamami meni ihan jotenkin oudoksi , sil jäi suu auki kun mä kävin purasee siitä viineristä palasen ihan pokkana...tokas jotain että joo sinne meni ja näytti maistuvan..

Mä huomasin eilen että noin ihmiset otti sellainen herrrrrkullinen lihakimpale sulaamaan ja aloin tietty heti vonkaamaan sitä ...tänään katoin koko aamun sellaisil "voisitko armahtaa mua" silmillä mun varamamia ja sitten se heltyi ja tuli leikkaamaan siitä palasesta mulle lihaa. Söin mä siitä pari palaa ja sitten mä hokasin että enhän mä tätä halunnu kun mä halusin jauhelihaa....niin että mä sitten sanoin määääääääää ja menin takas tiskialtaaseen kytikselle. En mä tajuu miks mun varamami alkoi nauramaan ja sitten se sanoi että kuules tyttö, tulee sellainen olo että nyt kyllä pompotat mua...niin okei ,...mitäs sitten. Kun se kerta on käyny sitä koulua 2 viikkoa jo niin ois sen pitäny jo oppia että meidän kissojen oikkuja pitää noudattaa VAIKKA ne muuttuisi sekunnissa.

Leksa meni nukkumaan saunaan , se oli niin väsyny kun ei se ole nukkunu kun se on vahtanu sitä Kalevia koko yötä....mäkin menen nukkumaan että jaksetaan taas illalla kyylätä että koska se kaltsu tulee tonne pihalla ja tällä kertaa kyl pakko saada kuva.

-HÖSSÖ-