Mulla on ollu niin sairaan kiire viikonloppu etten ole paljon muuta kerenny tekemään kun käydä Reetin blogia kattomassa että miten se kalenterihomma edistyy...ja tänään illalla valkataan mun kuvat mamin kanssa. Siis pakkohan mun on antaa mami kanssa antaa oman mielipiteen vaikka en mä kyl sitä sitten kuuntele.

Joo kuulkaas kaikkee hommia, siivousta, ruoanteon valvonta, pihan valvonta, herkistelyä ja hurinaa ja kaikkee sikatärkeitä juttuja..ei oo paljon kerenny netissä olla. Enkä olisi kyl saannu netti aikaa koska kone oli suurimman osan viikonlopun kiinni...mami sai jonkun kohtauksen ja sanoi että nyt toi kone on kiinni kun kukaan ei siellä ole...menee kuulemma sähköä...tsiisus...paljon niinkuin välitän. Sikshän se käy töissä että se saa sitä mm sähkörahaa että mä voin roikkua netissä kamujen kanssa...omituista ...

 

-LEEVI-