Pitää tässä mennä poseja vetää että päästään molemmat mukaan kissakuvahaasteeseen...taikka no on minustakin "paikka" kuvia....tietäisitte vaan. Mutku mä oon turhamainen niinkuin kaikki naiset niin ajattelin pistää noi mun varaorjat ottamaan minusta kauniita kuvia...

Meillä on ollu hirmu kiire...nukuttu koko viikonloppu varamamin kanssa ja katottu sellaiset sateliittikanavia ja sitten mä sain kotipizzan pizzaa ( kasviskotzone ja kebabpizzaa) ja sitten sain makarooni jauheliha sekoitusta ja sitten tietty ihan pelkästään jauhelihaa, sitten söin mustikkajogurttia, mannapuuroa ja laskiaispullan kermavaahtoa...Mulla on ollut oikein mukavaa. Leksa sai kissaruokaa ja raksuja..mut hei oma vika..mitä se kranttuilee tarjottavan kanssa ja on sillei valikoiva. Mä ainaskin ajattelen että jos mulle tapahtuu jotain tai vaikka maailma tuhotuu tai jotain tommosta niin oon ainakin syönyt hyvin ja varastoon kaikkee ja nukkunut hyvin ja tollai ...on niinkuin hommat tassussa...

Mä meen nyt kiljumaan beauty shop treatment mulle ja sitten meen pusuttelemaa mun miestä ja yritän salaa sen viereen änkee itteeni koisimaan. Sen masu on niin pehmee ja turvallinen...

 

-HÖSSÖ...aka Höspander "