Tervehdys!

Ja oikein hyvää myöhästynyttä jussia meilt molemmilt! Ollaa nyt vähän myöhässä näiden toivotusten kanssa mutta kun ei täällä tapahtunut mitään ihmeellistä, ei saatu ees omaa kokkoo jonka ympäril ois voinu tanssii piirileikkei ja grillata paistei, törkeetä! Mutta me saatiin kyl uusia himpuleluja... kaks kappaletta molemmat, siistii! Niissä on kissanminttuukin kuulemma no jotain ainakin mikä saa mut ihan fiiliksiin. Kieriskelen lattialla onnessani ja pussailen himpua!

Ja miettikää, toi mun miäs... se yllätti mut aivan totaalisesti!!! Siis Leksallehan ei mikä tahansa safka kelpaa (no mulle kelpais kyl) sehän syö pelkästää tiettyjä Sheba ja Latz makuja ja nyt... Latzilta on tullu jotain uutuuksii... Exotic safkaa... kalaa katkarapuhyytelössä, lihaa riistahyytelössä ja mikä jännittävintä, kanaa pinaattihyytelössä... ja arvatkaa. Leksa söi niit kaikkii!!! jopa pinaattihydee... omituista onkohan sillä joku auringonpistos?  

Arvatkaa kamut mitä!!!!!! Mä kuulin aivan yyyyyyyyber ihanan huhun! Mun mamma saksan maalta tulee ens kuus tänne meiän luo käymään!!!! JIPII!!!!! Mulla on ollu sitä niin kova ikävä! Aivan mahtavaa nähdä pitkästä aikaa! Pakko alkaa jo valmistautumaan ja tilata manikyyrit ja pedikyyrit ja systeemit ja laittaa turkki ojennukseen! Mua on kyl harjattu tosi paljon tässä viime aikoina.. kyllä nyt kesäturkki kiiltää!!!

-Höspä-