Siis mul menee kohta hermot lopullisesti..heti kun mulla on muija kyläs niin täällä bloody hell ravaa koko kulmakunnan kollit iskemässä tota böönaa....

MÄ EN TAJUAA...ja mä olen ihan pinnoissaan taas ja yritän pysyä nahoissani ettei musta tehdään ovimattoa tai vastaavaa...mul menee vaan niin hermot. Ja kun mä pelkään että tirvasen sitten tota mun muijaa taas...mut en mä..mä menen vaikka sellaiseen kerhoon jossa kollit saa pohtia perheväkivaltaa...*huokaus*..mitä mä teen. Tietäis että olenko ainoa kolli joka tuntee tällaisiä feeliksii kun näkee toista kolli, että tekis mieli heti tappeluun. Nyt mä menin sängyn alle nätisti nöpöttämään ja mä kuulin kun noi ihmiset puhui minusta,...."voisiko se olla että se on muija joka hyökkää Leevin kimppuun että sinä senkin saamaton saapas et tee mitään puolustaakseen minua"..

Tsiis että tollaset puheet käy kollin kunnian päälle...mä vaan yritän olla sillei kiltisti...