Nyt se Hössö meni himaansa. Mami sanoi että oli hyvä hetki....meil meni vähän konseptit sekaisin kun ne naapurin koirat tuli taas juoksentelee pihalle. Mut' ei me tapeltu, oli vaan pulloharjahäntä meininkii...

Nyt mä olen jo rauhoittunut mutta pakko käydä joka 5 minuutti ikkunassa kattelemassa ettei siellä näy mitään vieraita turkkeja. Mami sanoo että se vaanii sitä naapurin akkaa , että se menee sille sanomaan heti kun se vaan näyttäytyy tossa pihalla. Mietin tässä vaan että mitä se sille akalle sanoo...et niinkuin teidät koirat on niin rumat että meidän Leksa voi pahoin kun se näkee ne , tai sanooko että meidän Leksa on ihan pahana kun teidän koirat käy loukkaamassa sen pihatilaa kokoajan.....

Mut okei ...jäi vähän lyhyeksi eilinen yöralli...ei me jaksettu. Juostiin niin hirveesti jo päivällä että ei riittäny Hössöllä edes virtaa yörientoihin. Nukuttiin ihan kiltisti 06.00 asti . Sitten pistin Hössön pussamaan mamia naamasta ja sanomaan sille mjääääääääää...

Sitten me ajettiin toi mami sängystä ja mentiin nukkumaan ton toisen ihmisen viereen..jää meinaan hyvin tilaa kun ajaa yhden ihmisen pois sängystä..tsihhiii...

Saatiin me ruokaakin...oeki mulle jäi jotain kuivia palasia kun annoin tytön litkiä ne kastikkeet päältä..oon aikas herraskolli vaiks itsekin sanon.

Ja thänks kamut..ei tiedä vaiks joutuis kutsumaan koko kollikerho puolustamaan mun reviirii kun ei noi koirat yleensä tajuu mitään.

-LEEVI-