Mun Hössöni kirjoitti mulle runon eilen...se menee näin:

Leevi sinä hölmö mies, onko sulla aivoja kenties.  Olen kauankin miettinyt tätä asiaa, enkä saa sihen   kunnon vastausta. Minä ihmettelen suuresti sun hölmöyttä ja aah niin kaunista söpöyttä. Olet elämäni mies , jos asiat ei ois niinkuin ne on , vois tehdä lapsia kenties. ...

Joo siis mä en sitten ota kantaa tähän runoon missään muodossa niinkuin... mä tiedän että kollikerhol alkaa sama virsi kun ennenkin...että olen tossu...jeps...olen jo hyväksynyt aspani tässä maailmassa. Ei voi mitään...heh...Mä kuitenkin ylläpidän koviskollin mainetta painimalla niin sitten mahdottomasti , niin että muija vikisee ja sitten tasaisen väliajoin kävästä jonkun ihmisen jalkaan kiinni tai muuten vaan läpsiä ohimennen Hössöä tai mamia tai tollai...niin...

Meillä on tänään taas imurointi ja lattianpesupäivä...aaaaaaaargh...menee taju. Ja sitten on semmoinen swiffer mitä mami aina ulkoiluttaa ja nyt se sano tänään että sitä hinaa niin paljon että matotkin taitaa mennä pihalle leputtamaan sitten ....hohhoijakkaa tätä meidän elämää

Tässä sitten sitä mitä voitte vaan kuvitella...Hössö syömässä ihmisten pizzaa ja vetämässä smurffilimua ja sitten yhteiskyttäyssettikuva...heh...

Resizeof2007-03-10006.jpg

Resizeof2007-03-10007.jpg

Niin ja oltiin ihan varmoja tossa kuvassa että Kalevi the mouse oli back...mutta ei se tullu...pyh...

Tärkein meinas unohtua....KAIKILLE IHANILLE NAISILLE on omistettu seuraava kuva..meitsi komeilee

Resizeof2007-03-10003.jpg

Meillä ei oo tapahtunut juurikaan mitään ihmeellistä....tää on niin tätä taas

-LEEVI-