Siistii kun viikonloppu pukkaa tässä parhaillaan! Meille on tiedossa jauhelihaa, se on sulaamassa ja bissee ihan monen tölkin ja pullon verran ja PIZZAA! Aivan sairaan mageeta.

Kuulin just jutun, kerkesin jo vajota synkkyyteen ja itkua väänsin kybällä kun Reeti kertoi suru-uutinen Papusta , mutta sitten alkoi riemu. Tilalle on tullu Leevi kakkonen. Ja oli se kyl komea kollinalku, kieltämättä. Papua mul tulee aina olee ikävää vaikka en sitä livenä koskaan nähnytkään, se vaan vaikutti Reetiin sillei pehmentävästi , sillei tyttöelein...mutta mä tiedän että Redestä tulee sikahyvä isoveli sille Leksa kakkoselle. Voi opettaa kaikkee sillei metsästysjuttuja ja tommosta. Tosi kiva juttu!

Mua jänskättää...enään muutama yö ja mun mami tulee kotiin, tarkalleen ottaen 3 yötä. Mä en kohta pysy turkissani kun on niin ihanaa ja jännää. Pakko mun on alakertaan aina silloin tällöin tulla koska on toi liha-asia mikä puhuttaa täällä alakerrassa ja joo, tietty Leevi..hihhhiii... Bissee saan himassakin ihan vaikka humalaan asti jos mä haluan, kattokaas kun käyn itse hakasemassa....hihhiii..tölkkikaljasta en kuitenkaan välitä. Tänään mä saan jotain uuttaa jännää , sellaista corona olutta...se on ihan uus bissetuttavuus mulle. Siihen kuuluu kuulemma laittaa sellaista vihreetä kirpeetä juttua, Leevin mami näytti. Taidan sen osan jättää väliin...

Mä meen nyt vahtimaan se jauheliha, se on taas tuolla kuivauskaapissa sulaamassa..sen te tiedätte jo guys and girls...ja niin hauskaa viikonloppua. Ja niin Rede sano meiltä terkkuja sille Leksa kakkoselle, niinkuin Leeviltä ja multa.

-HÖSSÖ-