Tai mulla alkaa pikkuhiljaa valkenemaan nää kuviot. Ei oo helppoo tällaisen raavan jolinapetterin tajuta noita naisten oikkuja...että kun tuo Hössö on enemmänkin levällään kokoajan lattialla ja maukuu iloisesti kun menen ohi ja mä vaan silmäilen sitä että jaaaa...että niinkuin mikä siinä sitten on että se ottaa pultit...

Mä ooon sanonu sille että setä on vienny mun halut ,mutta alan VAKAVASTI olla sitä mieltä että se lääkäri jossa Hössö kävi on niin on joku beauty shop eikä mikään lääkäri missä viedään meille kuuluvia asioita...nimittäin tuo Hössö on niin "hilpeellä" tuulella että ...Toinen syy siihen voi olla viina tai sitten se imppaa jotain sieniä jossain kaapissa mistä mä en tiedä mitään. Mä kyl näin kun mummi oli viime viikolla täällä niin Hössö kävi lipittämässä mummin mikä se nyt olikaan drinkki...sellanen joku vihree pahalle haiseva litku mihin tungetaan lisukkeeks sitten apelsiinimehua...yyyyyyyyyyyöööööööööök!!!  Hössö vaan lipitti sitä ja nuoli huuliaan..Hullu nainen se on ! Trust me....sitten pyörii päivät pitkät lattiallakintut kohti kattoa tai vetää hirveet rallit ees takas ja lauleskelee...naiset. NIIN ja kepittää pitkin yötä...

MUTTA..mäkin osaan sinkoilla pitkin lattiaa...tällai...

ResizeofDSC_0042.jpg

ResizeofDSC_0043.jpg

Lopuksi käyn aina kiinni sohvaan ja vedän itteeni pitkin sitä alareunaa...mamma tykkää...iiihhhiiii

ResizeofDSC_0044.jpg

Mami sanoi mulle että turhaan mä kuulemma valitan Hössöstä ja sen tempauksista että mulla on kuulemma pahoja kiintymyskohdistusongelmia....että se huomio mitä mun pitäis vissiin kohdistaa Hössön niin unohdan jos näen muovipussin...ne on ihania....muovipussit...mmmmm

ResizeofDSC_0047.jpg

Joo no mut kaikille kamuille mahtavaa viikonloppua , mä menen opiskelemaan naisten oikkuja ja tempauksia taas...taidanpa joskus kirjoittaa tästä kirjan..mulla on hyvä tutkimuskohde..iiiihhhiii....

Mä meen tästä vahtimaan meiän hiekkalaatikkoa...se on hirmu tärkeä tehtävä mun elämässä ....

ResizeofDSC_0046.jpg

-LEEVI-