Okei hei..mitä teet kun ei ole mitään tekemistä koko päivänä. Se muijakin kun päätti että se haluaa himaan. Mamiska on töis koko päivän ja tollei...niin no mä en ole tänään tehnyt yhtään mitään.

Korviin jäi soimaan mamin sanat aamulla : mä tulen ihan kohta..PAH...siis jotain 9  tunnin päästä , sitten se on sikaväsy, laittaa ruoat minulle kovalla tuskalla kun se on aivan puhki ja sitten se rojahtaa sohvalle. Siis halooooooooooooooo...täällä on yks kolli joka kaipaa huomiota ja hellyyttä ja huolenpitoa...siis halooooooooooo...

Okei toi se tänään kotiin mulle koristepaprikapuskan..mä ajattelin tehdä siitä bonsaipuu...niinkuin leikellä sitä huomenna vähän ying ja yang meininkiin..mitäs sitten siihen sanoo se mami..taidan saada paljon huomiota sen jälkeen , huomion laadusta en ole niinkään varma..

se äijä juttu joo..vallan meinas unohtaa. Mä olin tietty niin innoissani taas kun mä olin tuolla makkarissa ikkunalaudalla ja sitten mami tuli kattomaan mun kanssa sadepisaroita ja jutteli mulle. No hurinahan siinä multa ekana putkahti ja tassut alkoi käymään....hhprmh...sitten tota noin niin..alkoi vatsa käymään ja mä ...tota noin niin...tota noin niin..pierasin sarjatykitykset.....mami pelästyi.....se katto mua ja sanoi että no Leevi mikä siellä suolistossa nyt noin paukahtelee...

Tosi niinkuin noloo, kun mulle on käyny tota aikasemminkin . Silloin pelästyin itsekin ja aloin kattelee että mikä siellä takana paukkuu...okei mut nyt oli noloo kun mami tuli niinkuin paijaamaan mua ja mä sitten innostuin taas niin että puhdistin sitten ilmakanavat sillei niinkuin vastalahjaksi...

Eipä siinä mitään mami sitten hymyili mulle, taputti mua päähän ja sanoi: -sä olet kyl kunnon äijä eikä mikään prinssi...enkä yhtään ihmettele että Hössö haluaa välillä omaan kotiin...

NOLOOOOO.....senkö takia Hössö halus mennä kotiin...mun paukuttelun takia?!

-LEEVI-