Resizeof2006-06-04003-1.jpg

Palvelu ei pelaa tässä helteessä. Tai siis pelaa mutta taso on laskenut... Minä en hyväksy tätä. Minun täytyisi saada huomattavasti enemmän bissee ( koska on kuuma) ja sitten täytyisi saada pelkästään maksapateeta, katkarapuja, paistia, kermaa ja muutenkin kaikkee hyvää eikä mitään kissanruokaa....bläääääh.. Noi ei tajua että jos kaksi kertaa päivässä vähintään käyn kaapimassa ruokakupiin kohdalla niin se pitäisi niinkuin hiffata...shittisafkaa on.. toi kokki nyt on aivan blåst i huvudet ( se oli ruotsii ja tarkoittaa että sillä tuulee korvien välissä), se ei niinkuin tajuaa että jos se paistaa aamiaiseksi pekonii niin joo kyl' se saa siitä yhden palan , mutta se loput paketista kuuluu mulle.

Eniten mua hinaa ne bisset...hirveet vieroitusoireet ja mä olen ihan plegmaattinen..eiku mikä ..siis flegmaattinen..niin just alkaa sanatkin menee sekaisin. Tänään mä pakotan tota kokkia menee essolle hakee mulle mäyräkoiran. Se korvaa kaiken! Vaiks en sillei koirista välitä , mutta toi nestemäinen mäyris on cool ja punk( niinkuin mun mami...*niisk* , mulla on mamia ikävää)

Kyl mä tajuun että mun mami tekee mitä vaan mun puolesta ja pitäähän mulla olla tulkki kun muutan Berliiniin sitten joskus. Mä luulen että mun mami tykkää olla siellä että kyl mäkin sitten pääsen. Niinkuin se on hyvä että se on siellä kielikoulutuksessa niin se voi tulkata mulle sitten kissojen suomi-saksa seurassa Berliinissä sitten kun pidetään juhlii ja tollai.

Toi Leevi on ihan hölmö mies...siis se ei tajuu että kun mä tulen sen selän taakse istumaan niin sitten BLOODY SIIRRY..ei ...ei...jätkä istuu kun liimattu siihen sängynpäätyyn ja seuraus on sitten kova. Siis ekaks mä yritän aina vähän tuupata sitä tassulla selkään tai kylkeen..ei siis mitään reaktiota..seuraavaksi sitten purasen selästä...ei se siihenkään mitään yleensä...no sittten tulloo tassua..mä laitan tassun sen kinkkujen alle ja tuuppaan sen pois siitä. Siis mä en tajuu miks noi palvelijat nauroi vedet silmis...kait' itekin tekis jos toinen on niin hölmö ettei tajuu siirtyä kun tällainen queen tulee siihen ..

Mutta hei mä menen nyt kattoo mitä jääkaapissa on , mulla on sellainen tunne että se jääkaapin ovi aukeaa kohta

-HÖSSÖ-