Mami haisee vieläkin pahalle , nyt se on vaan muuttunut vanhasta hihittelyjuomasta johonkiin sellaiseen valkosipulijutksaan...yäk...

Joo siis mami kävi Hössön mamin kanssa moikkaamaan meitsin kamua Reetiä siellä toises kaupungis vaiks se on oikeastaan ihan lähellä. Mami sanoi että onneksi oli niin hyvä taksikuski että se ei ois ikinä löytäny sinne. Mut sitten ne löys ja Reeti oli kuulemma sen näköinen että mitä täällä oikein tapahtuu että ketä te ootte ja miks te tänne tuutte. Tiätty se sitten hiffas kun alettiin puhuu minusta ja Hödestä että ain niin joo te ootte mun kamujen orjat. JA arvatkaa...Reeti oli tuonu niille ihan oikean hiirulon pihalta. On se vaan sellainen paistimaisteri että oksat pois...mul on kyl kuvaa siitä mutta täytyy kysyy ekaks Reetiltä että haluuks se kenties elvistellä sen kuvan kanssa omas blogis tietty..

Sitten ne oli hihitelly ja syöny siellä ja mami oli niin sekaisin kun se tuli kotiin ja kaikkee ja mä en tykänny yhtään. MUTTA..meitsi sai joululahjan Reetiltä enkä mä sitten malttanu oottaa jouluaattoon ja avasin sen ..siellä oli sellainen kissanminttuhiirulo.. Meitsi sitten veti överit sillä hiirulolla ja tuli uni...mä en muista mitään olin niin stoned siitä kissanmintusta...mami vaan sanoi että yhtäkkiä mulle tuli uni keskellä lattiaa ja aloin koisii... tos kuvas ei ole se oikea himpu kattokaas kun mä makaan sen päällä...

täs...

Resizeofrede010.jpg

 

Joo että sen pituinen tällä kertaa...mä lähen ottaa yhet hiirenmittaiset täst nyt...mami sanoo että Hössön kajoittelu näyttää ihan lastenpuuhasta verrattuna mun trippeihin

-LEEVI-