Niin tulee tietty takaisku...Meidän aamuruoka tuli vasta 09.30 tänä aamuna...siis 2,5 tuntia myöhässä. Leksan mami katteli yömyöhään elokuvia ja me katottiin kanssa ja mentiin vasta joskus 00.30 aikaan nukkumaan mutta hei niinkuin jotain rajaa....09.30 aamusafkaa...

Mulla meinas mennä käpy ihan kokonaan..kävin tökkimässä Leksan mamin silmiä moneen kertaan ja se meni piiloon peiton alle. Noh...mä aloin sitten kaivautumaan peiton alle ja patjan alle koska jotenkin noin ihmiset on saatava ylös aamuisin...siis ei mitään tajua siitä miten tämmöinen queen pitää kohdella...tost' mun miehest' ei oo niin välii mutta MINÄ , MINÄ....

Tosin meillä oli kiva yöralli kyl...paitsi että toi Leevi on niin mustasukkainen jos mä saan huomiota sen mamilta niin se suuttuu ja menee lohduttamaan itteensä tamppaamalla sellaiseen karvapetiin...kattokaa vaikka...sen häntäkin on tollai...maansa myyneenä...hihii.

Resizeof2007-03-07006.jpg

MÄ näin kanssa jotain TODELLA omituista eilen illalla...mä alan uskoa kohta että ihmiset on syntyneet marsissa ja ottanu meiltä vallan täällä maan päällä...kattokaas vaikka...ne dippaa kintut jossain vesituoksujutskassa ja sitten ne huokailee miten ihanaa se on....omituista

Resizeof2007-03-07002.jpg

Tää oli sentääs siisti ...täs se palapeli on valmiina, se valmistui 4 päivässä ja se esittää meikäläisrodun pikkuserkkuja taikka pitäiskö sanoa ISOserkkuja

Resizeof2007-03-07001.jpg

 

MÄ en aina selkoa saa noista ihmisistä mutta nää ruoka-aika-asiat on pakko mun kovalla tassulla laittaa kuntoon..saattaa mun kropan naiselliset linjat kadota jos tollai aleta juostaa ajoissa miten sattuu ja halutaan..

-HÖSSÖ-