Mulla on tänään pihahommapäivä. Mami sanoi että mun pitää auttaa sitä ja laittaa piha syyskuntoon ja sitten laitetaan jotain kener...eiku kanervia sitten kukkaruukkuihin. Mitä järkee? Meinaan vaan että kohta tulloo pakkasta ja sitten ne anyway kuolee ne kanervat. Toi on taas tommosta muijien höpötyksiä. Hössö ois varmaan aivan elementissään kun pääsis jotain kanervia istuttaa'

Mun tarvi mennä kampaamaan turkkia vaikka mami sanoi ettei kande , että tulee sen verran että on sitten sikin sokin kuiteskin. Kelatkaa...mami kiusas mua aamulla ja kysyi että olenko ajanut tänän aamuna parta...ihme huumoria....pyh...jos nyt mulla on vähän amis parta niin haittaako , noup...

Mukavaa viikonloppua kaikille! Mul' ainakin on ...(poislukien ne kanervat) ...mami on vapaalla 3 päivää, se tietää seuraa aamusta iltaan=)

 

-LEEVI-