Täs meiän paikka kuvat..oli niin vaikea taas valita. Mami ei kerenny meistä ottaa uudet kuvat mutta täs ois nyt vanhaa turvallista satoa...ekaks muija...koska se on muija ja jollei ne pääse ekaks ääneen ja kuvaan tulee motkotusta ihan ämpäritolkulla...Tos ekaa tais olla niin että muija katto itteeään peilistä liian kauan ja vaipui transsiin omasta pärstäkertoimesta...ja tokas kuvas se on tapansa mukaan salaisissa paikoissa erittäin salaisesti pummaamassa ihmisten safkat..huom smurffilimu...hihi...

Resizeof2006-08-22008-1.jpg

lokakuu04002-1.jpg

Sitten meikäläinen...meitsi on ekas kuvas lähdössä vasta monen tunnin päästä maalle mut mä meen valmiiksi jo koppaan meiluiten edellisenä päivänä että a) mua ei unohdeta ja b) menee aika nopeammin ja matkakin tulee silloin nopeammin eteen...matkustaminen on kivaa..tokas kuvas on mun peba...kun mä autoin vähän mamia siivoamises ja täs oli vuorossa sitten keittiössä olevien lokeroitten siivoaminen...mä en todellakaan tajua miks mami sanoi ton jälkeen että se voi kyl siivoo ite täst lähtien etten mä rasitu...tsiisus..meitsi tarjos apua...

(MAMI KORJAA: Oikeesti tos oli sillei että Leevi alkoi pänniä kun se ei enää mahtunu noihin lokeroihin niinkuin pienenä ja sitten se ajatteli että vetäsenpä tosta noi sälät pois niin sitten mahdun...eipäs mahtunu peräpää mukaan..heh...olisitte kuullut se tuhina kun se veti herneen nenään tosta...*huokaus*..pieni hassu mies se on )

matkamaalle1.jpg

leevisiivoaa5-1.jpg

 

 Semmoiset paikkakuvat meillä....se on tsau..nähdään Reetin synttäribileissä viimeistään

 

-LEEVI-