Tuntuu olevan puheaihe tällä viikolla...kyllä sitä lunta ja kylmä piisaa täälläkin montussa. Leevi kyl oli hönkäsemässä ikkunasta mutta mä en halunnu koska kylmyys voi pilata mun herkkä ja kaunis queen turkkia TAI mun viikset saattaa jäätyä muodottomaksi...huih...pelkkä ajatuskin...huih...

Minä vietin tyttömäinen päivä...määin päin naamaa Leksan mamille aamuyöstä että herää pahvi mun vatsassa kurnii, sitten ihailin itseeni peilistä , pesin Leevin turkkia ja pussailin sitä kunnes sil meni taas hermo, söin kaikki ruoat, nukuin kauneusunia, söin taas , sitten nukuin , sitten söin...oho..nyt mä toistan itteeni...no kyl te tiedätte...niin ja tärkein..vahdin että se vesi valuu sinne viemäriin niinkuin se pitää...hanaa en oo tänään mätkiny päin näköstä...

Me ollaan kolmisteen täänään ja yönkin...Toi toinen ihminen meni jonnekin työmatkalle jonnekin turpuun eiku mikä turku mikä lie turha paikka ..niin ja arvatkaa meinataanko pitää toi Leksan mami hereillä KOKO YÖN ...eli niinkuin sen kielellä.. VAKEN HELA NATTEN ja sitärataa...

Sitten pettymysten pettymys...mulle kehdattiin tarjota jotain australialaista foster's pahaa olutta tänään...siis ei niinkuin taas mitään tolkkua näis asioissa...ettäs kehtaa...

Leevi meni nukkumaan , taidan mennä änkemään itteeni sen kainaloon ihan vaan siks että se tuoksuu ihanalle...jos tylsistyn menen leikkimään vessapaperirullien kanssa tai teen jotain muuta jäynää

-HÖSSÖ-