Tuli akuutti lihankaipuu, enkä nyt puhu Leevistä vaan ihan sellaista hirvilihaa..oli pakko tulla alakertaan. Joo ja kato Leevillä on noi puskat tossa makkarin ikkunan edessä ja voi elämä kun niissä istuskelee meheviä paisteja...tällei mä tänään metsästin..

Resizeof2006-09-01002.jpg

Resizeof2006-09-01003.jpg

Resizeof2006-09-01004.jpg

Sikaepistä ettei mulle avattu ikkuna , meinaan olen vetässyt kerran tänä kesänä salamannopeasti tassun ikkunan läpi ja täräytin sitä paistia joka istui siellä puskissa..se pelästy ja lensi sitten loppujen lopuksi pois...toisen kerran en meinaan anna paistin selviytyä mun tassun iskusta.

Hei joo..mä tulin niinkuin alas ja kelasin että täällä tuoksuu jotain tuttua..kaikki ihmiset oli sillei ovelia ja hiljaisia ja kielsi mua kokoajan menemästä tiskialtaitten lähelle...okei mä tajusin hetken päästä ,.Siellä kuivauskaapissa on jauheliha sulaamassa ja mä menen nyt kielloista huolimatta vahtimaan sitä pussia ettei se vaan karkaa.

no joo..myönnän..oli mulla Leeviäkin ikävä..se on niin suloinen hömppä mies..hassu kun mikä mutta yrittää parhaansa ainakin tossa huolenpito alueella. Se kyl osaa hemmotella naista:)

 

-HÖSSÖ-