Huomenna tulee mun muija tänne. Se sanoi että se haluaa vielä nukkua maminsa kanssa pe-la yö. Kyl mä ymmärrän. Minkäin nukkuisin "mamia varastoon" jos se lähtisi jonnekin, paha myöntää sellaista herkkishommaa mutta niin se vaan on.  Mä olen ollut niin laiska pari päivää, jotenkin relaa ihan ero tavalla kun tiedän että mami on lomalla ja kotona mun kanssa. Kelatkaa, en ole pariin päivään halunnu ulos. Mami ihmetteli toissa päivänä jo kun se pisti matot pihalle ja pihaovi oli auki kokoajan että miten se Leksa ei sieltä tule. Se huhuili mua moneen kertaan ja kävi näyttämässä mulle valjaat. Ei vaan huvittanu just silloin mennä ulos...

Kait' mä tänään menen ulos. Meidän naapuriin on muuttanut iso sellainen superiso dogi mikä lie otus sitten onkaan...se haukkuu ja komentaa kokoajan. Mä ajattelin että sille voisin mennä näyttää taivaan merkit kerta se on aidan takana niin voin vähän kiusii sitä.  Noi koirat on jotenkin vähän ...vajaita...ne ei vaan tajuu ja sitten kun tajuavat niin tilanne on jo menny ohi..

Ai niin, mamilla alkaa siivoukset ja muistilistan pitäminen kun muija tulee alas... pullokassi, sellainen jutska missä viedään kauppaan tyhjät pullot on pakko laittaa eteiseen koska muijani menee muuten sinne tutkailee tyhjiä kaljapulloja...se on vähän kassijuoppo taikka onks se kaappijuoppo..on se kyl ihan julkijuoppokin... Se haluaa joka kerta bissee kun sitä vaan on tarjoilla. Sitten hiekkasäkit pitää kantaa eteiseen kanssa koska muijani menee kaivamaan niitä ja yks kerta se on kakkinu suoraan sinne pussukkaan...öhhhh...mäkin olen...(noloo)

Vähän hommia...mun tarvii nyt kirjoittaa mamille kauppalista...kitbitsejä pitää tuoda ja sitten 4 boksia mulle ..mä voisin toivoa vaikka Latz hyytelöboksi, sitten vaikka friskies hyytelö..sitten vaikka kitekat kastike ja vaikka sitten whiskas hyytelö..TAIKKA sitten jos mami jaksaa keskustaan mennä ja hakee mulle sieltä isosta kaupasta missä ne myy kanssa akvaariokaloja niin totanoin niin hakis mulle Gourmet perlee , koska se on mun suuri herkku. Mutta kitbitsejä ihan ehdottomasti , ne on jo aika finaalissa. Niin ja sitten muijalle ja mulle vaiks katkarapuja voisin toivoa vielä..

Onneksi mun ei tarvi sieltä kaupasta mitään raahata....onhan mulla toi superpalvelija